Publikationen, an denen er mitarbeitet Juan Antonio García Herrero (62)

2023

  1. Coach competence, justice, and authentic leadership: An athlete satisfaction model

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 18, Núm. 2, pp. 361-369

  2. GENDER-BASED ANALYSIS OF PLAYERS’ PERCEPTIONS OF THEIR COACH

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 112-123

  3. Kinematics and performance of team-handball throwing: effects of age and skill level

    Sports Biomechanics, Vol. 22, Núm. 10, pp. 1348-1363

2020

  1. Clima, orientación motivacional y diversión en futbolistas alevines

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 20, Núm. 79, pp. 507-520

  2. Functional variability in team-handball players during balance is revealed by non-linear measures and is related to age and expertise level

    Entropy, Vol. 22, Núm. 8

  3. Well-being and throwing speed of women handball players affected by feedback

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 17, pp. 1-13

2019

  1. The Influence of Feedback on Competence, Motivation, Vitality, and Performance in a Throwing Task

    Research Quarterly for Exercise and Sport, Vol. 90, Núm. 2, pp. 172-179

  2. ¿Es determinante la modalidad de competición en la acción de regate en futbolistas sub12?

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 19, Núm. 75, pp. 431-443

2018

  1. Esto ya no es divertido: un ensayo sobre la adversidad en el deporte

    Círculo Rojo

  2. La historia de vida como recurso formativo para futuros docentes de educación física

    Innovar en las aulas: modelos y experiencias de innovación educativa en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idioma (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 93-102

2016

  1. The effects of induced variability in the performance on shot in soccer

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 11, Núm. 5, pp. 648-654

  2. The load of practice variability must be regulated in relation with learner expertise

    International Journal of Sport Psychology, Vol. 47, Núm. 6, pp. 559-570