Publicaciones en las que colabora con Bárbara Mariana Gutiérrez Pérez (14)

2022

  1. Digital Identity and Quality of Life Technologies in the Older Adults

    Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 167-183

  2. Livinglabs como modelos de innovación abierta.: Análisis a partir del concepto de extitución

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 41, pp. 161-178

2021

  1. Digital identity and quality of life technologies in the older adults

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183

  2. Living Labs: revisión sistemática de la literatura de la producción científica en ciencias sociales

    La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes

  3. Living lab for digital literacy and active ageing. Systematic literature review of scientific production in the social sciences

    EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.

  4. Living senior labs, ecosystems of co-creation and open innovation with older people: A systematic review on social science literature

    Interface: Communication, Health, Education, Vol. 25

  5. Phases of implementation of blended learning in Spanish Universities: Study based on segmentation analysis

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 34, Núm. 1, pp. 28-49

2020

  1. Construction of Digital Identity through B-Learning Training: Resource Evaluation

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Evaluation of Quality in Blended Learning Training

    Lecture Notes in Networks and Systems (Springer), pp. 91-111

2019

  1. Aplicaciones Móviles y acción socioeducativa. Influencia de las Tecnologías en la construcción de la identidad de género, la educación para la igualdad y la prevención de la violencia. Aplicaciones

    La Pedagogía Social en un entorno VICA: ¿viejos problemas, nuevas perspectivas? : Comunicaciones y Conclusiones : Congreso Internacional SIPS 2019/ XXXII Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social

  2. Ejemplificación de metodología mixta para el análisis del uso de entornos blended learning en docentes universitarios

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 33, pp. 16-31