Publications by the researcher in collaboration with Bárbara Mariana Gutiérrez Pérez (17)

2022

  1. Digital Identity and Quality of Life Technologies in the Older Adults

    Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 167-183

  2. Livinglabs como modelos de innovación abierta: análisis a partir del concepto de extitución

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 41, pp. 161-178

2021

  1. Content Validation of an Instrument Used to Assess the Educational Quality of Blended Learning Courses

    Journal of Hunan University Natural Sciences, Vol. 48, Núm. 10

  2. Digital identity and quality of life technologies in the older adults

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183

  3. Living Labs: revisión sistemática de la literatura de la producción científica en ciencias sociales

    La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes

  4. Living lab for digital literacy and active ageing. Systematic literature review of scientific production in the social sciences

    EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online)

  5. Living senior labs, ecosystems of co-creation and open innovation with older people: A systematic review on social science literature

    Interface: Communication, Health, Education, Vol. 25

  6. Phases of implementation of blended learning in Spanish Universities: Study based on segmentation analysis

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 34, Núm. 1, pp. 28-49

2020

  1. Construction of Digital Identity through B-Learning Training: Resource Evaluation

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Evaluation of Quality in Blended Learning Training

    Lecture Notes in Networks and Systems (Springer), pp. 91-111

2019

  1. Aplicaciones Móviles y acción socioeducativa. Influencia de las Tecnologías en la construcción de la identidad de género, la educación para la igualdad y la prevención de la violencia. Aplicaciones

    La Pedagogía Social en un entorno VICA: ¿viejos problemas, nuevas perspectivas? : Comunicaciones y Conclusiones : Congreso Internacional SIPS 2019/ XXXII Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social

  2. Ejemplificación de metodología mixta para el análisis del uso de entornos blended learning en docentes universitarios

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 33, pp. 16-31