
Antonio Víctor
Martín García
Catedrático de Universidad
Publications (125)
2022
-
Digital Identity and Quality of Life Technologies in the Older Adults
Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 167-183
-
Educación en la sociedad global: lecturas de la agenda política y social
coord.
Octaedro
-
Educar en un mundo global: una mirada desde la pedagogía social
Educación en la sociedad global: lecturas de la agenda política y social (Octaedro), pp. 15-36
-
Factors Influencing Intention to Technological Use in Older Adults. The TAM Model Aplication
Research on Aging, Vol. 44, Núm. 7-8, pp. 573-588
-
Livinglabs como modelos de innovación abierta.: Análisis a partir del concepto de extitución
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 41, pp. 161-178
-
Nivel de satisfacción en estudiantes de secundaria con el uso de aprendizaje colaborativo mediado por las TIC en el aula
Revista Electrónica Educare, Vol. 26, Núm. 2
-
Systematic review of digital technology acceptance in older adults. Perspective of TAM models
Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 57, Núm. 2, pp. 105-117
-
Technology and Quality of Life of Older People in Times of COVID: A Qualitative Study on Their Changed Digital Profile
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16
2021
-
Digital identity and quality of life technologies in the older adults
Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183
-
Envejecimiento activo y los Programas Universitarios para Mayores: estudio sobre la percepción de los participantes
La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes
-
Intención de participación en programas universitarios de mayores en modalidad a distancia: Identificación de perfiles mediante análisis de segmentación
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 39, pp. 105-122
-
Living Labs: revisión sistemática de la literatura de la producción científica en ciencias sociales
La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes
-
Living lab for digital literacy and active ageing. Systematic literature review of scientific production in the social sciences
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.
-
Living senior labs, ecosystems of co-creation and open innovation with older people: A systematic review on social science literature
Interface: Communication, Health, Education, Vol. 25
-
Phases of implementation of blended learning in Spanish Universities: Study based on segmentation analysis
Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 34, Núm. 1, pp. 28-49
-
Satisfacción del profesorado y alumnado con el empleo de Metodologías de Aprendizaje Colaborativo mediada por las TIC: Dos estudios de casos
Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 79-97
2020
-
Blended Education Systems: In Search of Deep Learning
Lecture Notes in Networks and Systems (Springer), pp. 65-89
-
Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model
International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359
-
Construction of Digital Identity through B-Learning Training: Resource Evaluation
ACM International Conference Proceeding Series
-
Evaluation of Quality in Blended Learning Training
Lecture Notes in Networks and Systems (Springer), pp. 91-111