Artículos (29) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2007

  1. A theory of purchasing's contribution to business performance

    Journal of Operations Management, Vol. 25, Núm. 4, pp. 901-917

  2. An agency model to explain trade credit policy and empirical evidence

    Applied Economics, Vol. 39, Núm. 20, pp. 2631-2642

  3. Análisis de los efectos tamaño y localización en la metodología de implantación de la Agenda 21 Local en los municipios europeos

    Análisis local, Núm. 74, pp. 19-32

  4. Behavioural loyalty towards store brands

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 14, Núm. 5, pp. 347-356

  5. Determinants of contract length in franchise contracts

    Economics Letters, Vol. 97, Núm. 2, pp. 145-150

  6. Diversification : value-creating or value -destroying strategy?: evidence from using panel data

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 4, pp. 1-33

  7. Do stable strategic time periods exist? Towards new methodological and theoretical insights

    Managerial and Decision Economics, Vol. 28, Núm. 3, pp. 171-180

  8. Efficiency and effectiveness of Spanish football teams: A three-stage-DEA approach

    Central European Journal of Operations Research, Vol. 15, Núm. 1, pp. 21-45

  9. Efficiency evaluation in municipal services: An application to the street lighting service in Spain

    Journal of Productivity Analysis, Vol. 27, Núm. 3, pp. 149-162

  10. El gobierno corporativo y su influencia en los procesos de toma de decisiones financieras

    Análisis Financiero, Núm. 105, pp. 6-15

  11. Enfoque de marketing y proactividad medioambiental

    Mediterráneo económico, Núm. 11, pp. 129-146

  12. Estrategia de diversificación y oportunidades de crecimiento: evidencia para el mercado español

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 2, pp. 1-21

  13. Evaluating the effectiveness of the Spanish police force through data envelopment analysis

    European Journal of Law and Economics, Vol. 23, Núm. 1, pp. 43-57

  14. Factors determining the location decisions of Spanish MNEs: An analysis based on the investment development path

    Journal of International Business Studies, Vol. 38, Núm. 6, pp. 975-997

  15. Heterogeneidad y lealtad a la marca en el mercado español de detergentes

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 1, pp. 75-96

  16. Influencia del perfil geodemográfico del consumidor en la elección de un hipermercado para las compras en alimentación

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 14, pp. 1-29

  17. Influencia del talento del empresario y del tipo de página web en los resultados empresariales para las casas de turismo rural en España

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 7, pp. 1-27

  18. Information technology investment and operational performance in purchasing: The mediating role of supply chain management practices and strategic integration of purchasing

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 107, Núm. 2, pp. 201-228

  19. Innovación en Asociaciones Público Privadas (PPPs): una aplicación al caso español

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 10, pp. 1-34

  20. Internationalization and firm performance: the S-curve hypothesis under the Eurozone context

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 15, pp. 1-32