Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. Are Different Merchandising Techniques and Promotions Equally Effective to Improve the Sales of Utilitarian and Hedonic Products? An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 97-98

  2. Coping with economic crisis: Cluster associations and firm performance in the Basque country

    Advances in Spatial Science. Agglomeration and Firm Performance (Springer International Publishing), pp. 245-262

  3. El aseguramiento de las memorias de sostenibilidad y sus proveedores: mecanismos de gobierno corporativo como determinantes en España

    Retos de la contabilidad y la auditoría en la economía actual: homenaje al profesor Vicente Montesinos Julve (Universidad de Valencia = Universitat de València), pp. 183-202

  4. Experiencias en la asignatura de Innovación Docente en la especialidad de Administración de Empresas, Economía y Comercio

    Innovar en las aulas: modelos y experiencias de innovación educativa en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idioma (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 157-170

  5. Explaining the relation between efficiency and financial condition: Empirical analysis on local governments

    Financial Sustainability and Intergenerational Equity in Local Governments (IGI Global), pp. 149-178

  6. Gender Differences in Advertising Engagement Using the Case of Facebooks Ads

    ENCYCLOPEDIA OF INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY, 4TH EDITION (IGI GLOBAL), pp. 3359-3370

  7. Insider Trading and Corporate Governance in the Banking Sector. New Lessons on the Entrenchment Effect

    CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 219-233

  8. Insider Trading of Corporate Governance in the Banking Sector: new Lessons on the Entrenchment Effect

    Corporate Governance in Banking and Investor Protection: from Theory to Practice (Springer Suiza), pp. 219-233

  9. Retail store format decisions

    HANDBOOK OF RESEARCH ON RETAILING (EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD), pp. 331-343

  10. Selección y diseño del producto

    Dirección de la producción y operaciones: decisiones estratégicas (Pirámide), pp. 69-94

  11. Sistemas de Calidad Aplicados a los Aeropuertos

    Análisis de los principales indicadores de calidad de los aeropuertos de España, Chile, Brasil y Perú (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 79-106