Publicaciones (51) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A study of determinant factors of stakeholder environmental pressure perceived by industrial companies

    Business Strategy and the Environment, Vol. 19, Núm. 3, pp. 164-181

  2. A study of the role played by manufacturing strategic objectives and capabilities in understanding the relationship between porter's generic strategies and business performance

    British Journal of Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 1027-1043

  3. Are determining factors of municipal E-government common to a worldwide municipal view? An intra-country comparison

    Government Information Quarterly, Vol. 27, Núm. 4, pp. 423-430

  4. Are social and environmental practices a marketing tool?: Empirical evidence for the biggest European companies

    Management Decision, Vol. 48, Núm. 10, pp. 1440-1455

  5. Determinantes de la divulgación voluntaria de información estratégica en internet: un estudio de las empresas cotizadas

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 1, pp. 9-26

  6. Dividends and market signalling: An analysis of corporate insider trading

    European Financial Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 480-497

  7. Efectos de la regulación bursátil sobre la eficiencia de los mercados de valores: comparación entre España y Reino Unido

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 146, pp. 321-342

  8. Effect of operation size, environmental conditions and management on municipal sewerage services

    International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 59, Núm. 3, pp. 206-228

  9. Effects of process and product-oriented innovations on employee downsizing

    Documentos de Trabajo FUNCAS

  10. El futuro de la política de cohesión

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2996, pp. 31-41

  11. Hacia una información comparable de responsabilidad social corporativa: estudio empírico sobre la elaboración de un cuadro central de indicadores (CCI-RSC)

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 6, pp. 15-50

  12. How Do Firm Characteristics Influence the Relationship between R&D and Firm Value?

    Financial Management, Vol. 39, Núm. 2, pp. 757-782

  13. Innovation in public-private partnerships (PPPs): The Spanish case of highway concessions

    Public Money and Management, Vol. 30, Núm. 1, pp. 49-54

  14. Intensidad en I+D y desempeño empresarial en las PYMES: un enfoque multidimensional

    Revista Internacional de la Pequeña y Mediana Empresa, Vol. 1, Núm. 3, pp. 40-58

  15. Inter-size and inter-brand competition analysis within a product category: Scope of cannibalization effects

    Journal of Brand Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 254-265

  16. La calidad percibida en el turismo rural

    Estudios de turismo rural y cooperación entre Castilla y León y Portugal (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 141-156

  17. La comercialización turística: agentes de viajes y otros operadores

    El turismo del vino: Máster en Enoturismo, Universidad de Salamanca (A.M. Vivar y A.B. González Rogado), pp. 277-297

  18. La normativa española sobre turismo rural

    Estudios Turísticos, Núm. 183, pp. 25-41

  19. Marca del distribuidor y fidelización de clientes

    Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 85-100

  20. Mobile banking rollout in emerging markets: Evidence from Brazil

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 28, Núm. 5, pp. 342-371