Publicaciones (56) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. "¿Podemos cultivar en este suelo?” Uso de situaciones-problema para la evaluación de la competencia científica tras la implementación de una secuencia didáctica contextualizada en el huerto universitario

    1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía. Libro de actas

  2. A fuzzy multi-criteria analysis of barriers and policy strategies for small and medium enterprises to adopt green innovation

    Symmetry, Vol. 12, Núm. 1

  3. A hybrid multi-criteria approach for evaluation and selection of sustainable suppliers in the avionics industry of Pakistan

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  4. A multi-criteria based SWOT analysis of sustainable planning for mining and mineral industry in Pakistan

    Arabian Journal of Geosciences, Vol. 13, Núm. 21

  5. Agrobacterium cavarae sp. nov., isolated from maize (Zea mays L.) roots

    International journal of systematic and evolutionary microbiology, Vol. 70, Núm. 10, pp. 5512-5519

  6. An integrated multi-criteria decision support framework for the selection of suppliers in small and medium enterprises based on green innovation ability

    Processes, Vol. 8, Núm. 4

  7. Analysis of Spanish pre-service teachers’ mental models of geologic time

    International Journal of Science Education, Vol. 42, Núm. 10, pp. 1653-1672

  8. Analysis of teacher-student interaction in the joint solving of non-routine problems in primary education classrooms

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 24, pp. 1-13

  9. Analyzing renewable energy sources of a developing country for sustainable development: An integrated fuzzy based-decision methodology

    Processes, Vol. 8, Núm. 7

  10. Análisis de las analogías propuestas por una muestra de maestros en formación para la enseñanza de conceptos de ciencias de la naturaleza

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 383-388

  11. Augmented reality as a didactic resource for teaching mathematics

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7

  12. Aulas innovadoras en la formación de los futuros educadores de Educación Secundaria: modelos y experiencias en el Máster en Profesor de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas

    Ediciones Universidad de Salamanca

  13. Climate Change Education: A proposal of a Category-Based Tool for Curriculum Analysis to Achieve the Climate Competence

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21

  14. Coccolithophore biodiversity controls carbonate export in the Southern Ocean

    Biogeosciences, Vol. 17, Núm. 1, pp. 245-263

  15. Conservation of genetic diversity in mediterranean endemic species: Arenaria balearica (caryophyllaceae)

    Plant Ecology and Evolution, Vol. 153, Núm. 3, pp. 348-360

  16. Creating realistic mathematics tasks involving authenticity, cognitive domains, and openness characteristics: A study with pre-service teachers

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-17

  17. Efecto de una práctica activa basada en la indagación en el dominio afectivo y el aprendizaje de las ciencias de maestros en formación

    1er Congreso Internacional sobre Educación Científica y Problemas Relevantes para la Ciudadanía. Libro de actas

  18. El modelo de jornada escolar a debate desde la percepción de docentes jubilados

    ESE: Estudios sobre educación., Núm. 38, pp. 101-124

  19. El profesor y el arte precolombino: creación e interdisciplinariedad en las prácticas matemáticas de identificación de regularidades y patrones

    Boletín Redipe, Vol. 9, Núm. 12, pp. 320-334

  20. El software y hardware de código abierto como plataforma educativa en la asignatura de Tecnología en Secundaria

    Aulas innovadoras en la formación de los futuros educadores de Educación Secundaria: modelos y experiencias en el Máster en Profesor de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 293-306