Argitalpenak (43) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2019

  1. A new scale for measuring quality of life in acquired brain injury

    Quality of Life Research, Vol. 28, Núm. 3, pp. 801-814

  2. Are Type, Frequency, and Daily Time Equally Valid Estimators of Support Needs in Children With Intellectual Disability? A Multitrait–Multimethod Analysis of the Supports Intensity Scale for Children (SIS-C)

    Assessment, Vol. 26, Núm. 7, pp. 1307-1319

  3. Assessing support needs in children with intellectual disability and motor impairments: measurement invariance and group differences

    Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 12, pp. 1413-1427

  4. Assessing the Quality of Heritage Education Programs: Construction and Calibration of the Q-Edutage Scale

    Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 1

  5. Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population

    Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2

  6. Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population

    Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2

  7. Developing behavioural indicators for intellectual functioning and adaptive behaviour for ICD-11 disorders of intellectual development

    Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 5, pp. 386-407

  8. El impacto del estrés laboral en los trabajadores de los puntos de encuentro familiar en españa

    Revista argentina de clínica psicológica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 452-460

  9. Erotismo y perversión: Un diálogo entre psicoanálisis y filosofía

    Límite: revista de filosofía y psicología, Núm. 14

  10. Escala de Evaluación de la Inclusión (EEI) para centros y servicios para personas con discapacidad: validación preliminar

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 12, Núm. 1, pp. 97-118

  11. Examining measurement invariance and differences across groups in the support needs of children with and without intellectual disability

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1535-1548

  12. Exploración de la estructura fenotípica del trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): subtipos frente a continuo de gravedad

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 27, Núm. 1, pp. 69-85

  13. Exploring the association between optimism and quality of life among informal caregivers of persons with dementia

    International Psychogeriatrics, Vol. 31, Núm. 3, pp. 309-315

  14. Impacto del abuso de internet y del móvil en la salud psicológica en una muestra española de estudiantes de secundaria

    Revista argentina de clínica psicológica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 339-348

  15. Improving healthcare access for older adults with intellectual disability: What are the needs?

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1453-1464

  16. International perspectives and trends in research on inclusive education: a systematic review

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 23, Núm. 12, pp. 1277-1295

  17. International trends in inclusive education intervention research: A literature review

    Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, Vol. 54, Núm. 1, pp. 3-17

  18. Intervención cognitivo-conductual en un caso de ansiedad ante la lectura en público: mejora de la fluidez y comprensión

    Revista de Psicología Clínica con Niños y Adolescentes, Vol. 6, Núm. 2, pp. 54-61

  19. Intervención temprana en menores con trastorno del espectro autista (TEA): el papel de las familias

    Actas de coordinación sociosanitaria, Núm. 24, pp. 127-144

  20. Invariance of parent ratings of attention deficit hyperactivity disorder symptoms for children with and without intellectual disability

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 2, pp. 288-299