Publicaciones (61) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. A Stress Inoculation Program to Cope with Test Anxiety: Differential Efficacy as a Function of Worry or Emotionality

    Avances en psicología latinoamericana, Vol. 34, Núm. 1

  2. A new scale for the measurement of quality of life in children with intellectual disability

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 53-54, pp. 399-410

  3. A path analysis of patient dependence and caregiver burden in Alzheimer's disease

    International Psychogeriatrics, Vol. 28, Núm. 7, pp. 1133-1141

  4. A systematic approach to an organization's sustainability

    Evaluation and Program Planning, Vol. 56, pp. 56-63

  5. A3bycomp: A software tool to help social organizations to manage skills

    Proceedings, TEEM '16

  6. A3bycomp: A software tool to help social organizations to manage skills

    ACM International Conference Proceeding Series

  7. Actividades significativas en el entorno social del alumnado de Imagen Personal

    Edunovatic 2016. I Congreso Virtual internacional de Educación, Innovación y TIC: del 14 al 16 de diciembre de 2016. Libro de actas

  8. Afrontamiento de la ansiedad ante los exámenes universitarios mediante un programa de inoculación del estrés: Caso clínico

    Psicología y educación: presente y futuro

  9. Algunas evidencias prácticas en el análisis de una asignatura a través de la metodología Blended Learning

    Actas de las Jornadas Virtuales de Colaboración y Formación Virtual USATIC 2016, Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  10. Aprendiendo habilidades terapéuticas con herramientas multimedia: experiencia práctica con estudiantes del Máster en Psicología General Sanitaria

    Actas de las Jornadas Virtuales de Colaboración y Formación Virtual USATIC 2016, Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC

  11. Conducta exploratoria en alumnos de Formación Profesional

    Edunovatic 2016. I Congreso Virtual internacional de Educación, Innovación y TIC: del 14 al 16 de diciembre de 2016. Libro de actas

  12. Confirmatory factor analysis of the supports intensity scale for children

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 49-50, pp. 140-152

  13. Continuing education for health care providers

    Health Care for People with Intellectual and Developmental Disabilities Across the Lifespan (Springer International Publishing), pp. 2133-2140

  14. Control of the e2rebot platform for upper limb rehabilitation in patients with neuromotor impairment

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  15. Criminal profiling: nuevas concepciones prácticas

    Anuario Internacional de Criminología y Ciencias Forenses, Núm. 1, pp. 257-268

  16. Cuando las diferencias no importan: la inclusión en una escuela primaria mexicana

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 1, pp. 84-98

  17. Desarrollo e implementación de encuestas virtuales para la evaluación y autoevaluación de competencias profesionales en estudiantes del Máster Universitario en Psicología General Sanitaria

    Actas de las Jornadas Virtuales de Colaboración y Formación Virtual USATIC 2016, Ubicuo y Social Aprendizaje con TIC

  18. Development and standardization of the diagnostic adaptive behavior scale: Application of item response theory to the assessment of adaptive behavior

    American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities, Vol. 121, Núm. 2, pp. 79-94

  19. Dismantling a stress inoculation program to cope with test anxiety: differential efficacy as a function of the variable predominantly affected.

    Avances en psicología latinoamericana, Vol. 34, Núm. 1

  20. Do environmental barriers affect the parent-reported quality of life of children and adolescents with cerebral palsy?

    Research in Developmental Disabilities, Vol. 49-50, pp. 312-321