Instituto
INSTITUTO UNIVERSITARIO DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Publicaciones (97) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2018
-
"El género en los ojos": lectura crítica de fotografías en educación física
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 60, pp. 20-26
-
3D Models of Female Pelvis Structures Reconstructed and Represented in Combination with Anatomical and Radiological Sections
Journal of Medical Systems, Vol. 42, Núm. 3
-
A Novel and Freely Available Interactive 3d Model of the Internal Carotid Artery
Journal of Medical Systems, Vol. 42, Núm. 4
-
A study of the relationship between parental mediation and adolescents’ digital skills, online risks and online opportunities
Computers in Human Behavior, Vol. 82, pp. 186-198
-
Advances in the Study of the Middle Cranial Fossa through Cutting Edge Neuroimaging Techniques
Journal of Medical Systems, Vol. 42, Núm. 2
-
Advantages and Disadvantages in Image Processing with Free Software in Radiology
Journal of Medical Systems, Vol. 42, Núm. 3
-
An adaptive hybrid MOOC model: Disrupting the MOOC concept in higher education
Telematics and Informatics, Vol. 35, Núm. 4, pp. 1018-1030
-
Analysis and Fem Simulation Methodology of Dynamic Behavior of Human Rotator Cuff in Repetitive Routines: Musician Case Study
Journal of Medical Systems, Vol. 42, Núm. 3
-
Análisis psicométrico de una escala para evaluar las competencias específicas en tutoría y orientación educativa
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 30, Núm. 1, pp. 52-70
-
Apelaciones al miedo en advertencias sanitarias para la prevención del tabaquismo: ¿una imagen vale más que mil palabras?: ¿una imagen vale más que mil palabras?
Revista Española de Comunicación en Salud, Vol. 9, Núm. 2, pp. 138-151
-
Aproximación al folklore en Educación Secundaria a través de Eadventure
Etno: Cuadernos de Etnomusicología, Núm. 11, pp. 203-219
-
Arqueología de los media y placas de linterna mágica
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 16, pp. 7-9
-
Barreras percibidas por los estudiantes en el desplazamiento al centro educativo: un estudio piloto en niveles postobligatorios
Trances: Transmisión del conocimiento educativo y de la salud, Vol. 10, Núm. 1, pp. 361-376
-
Big data approaches in health communication: Network analysis and large-scale supervised sentiment analysis
Salud Uninorte, Vol. 34, Núm. 1, pp. 194-202
-
Building, coding and programming 3D models via a visual programming environment
Quality and Quantity, Vol. 52, Núm. 6, pp. 2455-2468
-
Civic Participation and Independence from Political Power: two requirements of Public Service Broadcasters in Spain
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 31, Núm. 3, pp. 111-138
-
Co-creación e innovación abierta: Revisión sistemática de literatura
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 54, pp. 9-18
-
Computational Thinking between Philosophy and STEM - Programming Decision Making Applied to the Behavior of 'Moral Machines' in Ethical Values Classroom
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 13, Núm. 1, pp. 20-29
-
Creating meaningful narratives in collections of historical lexical data
GI_Forum, Vol. 6, Núm. 2, pp. 50-57
-
Data-driven visual performance analysis in soccer: An exploratory prototype
Frontiers in Psychology, Vol. 9, Núm. DEC