Publicaciones (134) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Beneficios de los programas intergeneracionales en el desarrollo de competencias emocionales

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 3, pp. 273-290

  2. A cross-cultural study on the influence of cultural values and teacher beliefs on university teachers’ information and communications technology acceptance

    Educational Technology Research and Development, Vol. 69, Núm. 2, pp. 1271-1297

  3. A project review under the focus of 'complexities' on the example of exploreAT!

    Digital Scholarship in the Humanities, Vol. 36, pp. II78-II85

  4. A qualitative study of the cognitive rehabilitation program gradior for people with cognitive impairment: Outcomes of the focus group methodology

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-19

  5. A web interface for analyzing hate speech

    Future Internet, Vol. 13, Núm. 3

  6. Active game-based solutions for the treatment of childhood obesity

    Sensors (Switzerland), Vol. 21, Núm. 4, pp. 1-23

  7. Alfabetización en datos: Diseño de un nuevo escenario formativo para el contexto universitario

    Revista Ibero-americana de Ciência da Informação, Vol. 14, Núm. 1, pp. 318-330

  8. Algorithms and software for data mining and machine learning: a critical comparative view from a systematic review of the literature

    Journal of Supercomputing, Vol. 77, Núm. 10, pp. 11481-11513

  9. An analysis of lgbtqia+ university students’ perceptions about sexual and gender diversity

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21

  10. Analysis of the presence of sustainability in Higher Education Degrees of the Spanish university system

    Studies in Higher Education, Vol. 46, Núm. 2, pp. 300-317

  11. Análisis de las revistas mejor indexadas en comunicación en España. Mapa de la difusión de los artículos vinculados a proyectos I+D+i en revistas españolas desde 2007 hasta 2018

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 27, pp. 845-854

  12. Análisis del discurso sobre la diversidad funcional en los personajes de las series televisivas españolas.

    Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social, Vol. 14, Núm. 2

  13. Análisis multimedia del impacto del confinamiento por COVID-19 en menores con autismo

    New Trends in Qualitative Research, Vol. 7

  14. Application of artificial intelligence algorithms within the medical context for non-specialized users: the CARTIER-IA platform

    IJIMAI, Vol. 6, Núm. 6, pp. 46-53

  15. Asistencia a clase virtual en directo como factor de éxito académico en estudios de posgrado a distancia

    Revista Virtu@lmente, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-32

  16. Avoiding the dark side of digital transformation in teaching. an institutional reference framework for eLearning in higher education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-17

  17. Basic education students’ digital competence in the area of communication: The influence of online communication and the use of social networks

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 8

  18. Calidad en e-Learning:: Identificación de sus dimensiones, propuesta y validación de un modelo para su evaluación en Educación Superior

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 2, pp. 225-244

  19. Calidad percibida e intenciones futuras en eventos deportivos: segmentación de participantes de carreras por montaña

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 16, Núm. 50, pp. 605-615

  20. Competences of the Degree in Pedagogy: Perception from the point of view of the graduates

    Revista Brasileira de Orientacao Profissional, Vol. 22, Núm. 1, pp. 85-98