Buchkapitel (97) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. #BigDataForAll: Promoting Statistics and Big Data through Gamification and Digital Education.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 49-50

  2. A Comparative Study in Europe to Measure the Impact of Government Policies, Industry on Public Perception of Renewable Energy

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1460-1468

  3. A Whole School Approach Towards Sustainability: Assessing the Implementation of a School Programme “Recreos Residuos Cero” (Zero Waste Break Time)

    Sustainable Development Goals Series (Springer), pp. 237-246

  4. A importancia de comunicar ciencia

    Ciencia parece pero non é (Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria), pp. 43-53

  5. Amebiasis

    Biología y diagnóstico de enfermedades parasitarias humanas relevantes en España (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 105-112

  6. Analysis Pipelines and a Platform Solution for Next-Generation Sequencing Data

    Big Data Analysis and Artificial Intelligence for Medical Sciences (wiley), pp. 219-251

  7. Anisakiosis

    Biología y diagnóstico de enfermedades parasitarias humanas relevantes en España (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 114-118

  8. Application of Digital Video-Capillaroscopy in Clinical Practice and Teaching

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 203-212

  9. Aprende estadística jugando

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 58-58

  10. Aprendizaje autónomo en Inteligencia Artificial para estudiantes de Medicina.

    X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 32-32

  11. Assessing and Promoting Data Fragility in Schools: Open Questionnaires for Auto-evaluation in Educational Roles

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1285-1292

  12. Biología celular y molecular del cáncer

    Oncología clínica (Arán), pp. 13-23

  13. Breaking Barriers: Empowering Women’s Leadership in Industry in Biobío, Chile

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1450-1459

  14. ChatGPT in the Teaching and Learning Initial Programming: A Case Study

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 156-162

  15. Considerations on the Implementation of a Non-traditional Laboratory for Rock Characterization Tests

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 714-720

  16. Contextual Factors and Teaching Strategies Associated with Educational Equity in Secondary Education in Spain: PISA 2018

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1227-1236

  17. Cuidados continuos en Oncología (I): generalidades

    Oncología clínica (Arán), pp. 147-155

  18. Cuidados continuos en oncología (II): control de los principales síntomas y del dolor, cuidados en el final de la vida, duelo

    Oncología clínica (Arán), pp. 157-173

  19. Cuidados continuos en oncología (III): infecciones en el paciente con cáncer, neutropenia febril

    Oncología clínica (Arán), pp. 175-188

  20. Cultural Identity Through 3D Modeling: Learning National Architecture Heritage Based on Hologram Technology

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1095-1104