Others (18) Publications in which a researcher has participated View referenced research data.

in the year 2022 Remove filter
filter_list Type (aggr.) Others from 2022 to 2022

2022

  1. Advancing towards high impact of scientific production. A perspective from the National Autonomous University of Honduras

    Revista Habanera de Ciencias Medicas

  2. Barriers that they face by people with disabilities during COVID-19 in Honduras

    Rehabilitacion

  3. Cristina V. Herranz Llácer (2020). Palabra de maestro: análisis del léxico disponible de los futuros docentes

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Vol. 3, Núm. 35, pp. 338-341

  4. Educational inclusion of university students with intellectual disabilities in Honduras. A pending debt

    Revista Ecuatoriana de Neurologia

  5. Eyeang, E. y Hernández Díaz, J. M.ª (eds.). (2021). Formación de profesores en los sistemas educativos africanos. Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 658 pp.

    Aula: Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, Núm. 28, pp. 385-387

  6. Hernández Díaz José María: Pedagogía y política en la obra del republicano Nicolás Escanilla, Salamanca, Centro de Estudios Mirobrigenses, 2021, 125pp.

    Historia de la educación: Revista interuniversitaria, Núm. 41, pp. 468-470

  7. Honduras: University students with disabilities during COVID-19

    Fisioterapia

  8. Horna Castiñeiras, M. (2021). Niños y niñas en el espectro del autismo: comprensión y estrategias prácticas de apoyo educativo (2.ª edición). Editorial CCS. ISBN 978-84-9023-984-1.

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 53, Núm. 4, pp. 191-191

  9. Joaquín Antonio Peñalosa. Todavía hay primavera. Todavía (Antología poética). Selección y prólogo de Fernando Arredondo. Madrid: Rialp, 2019, 172 páginas

    Revista chilena de literatura, Núm. 105, pp. 849-851

  10. Martín Sánchez, M. y Cáceres Muñoz, J. (2021). La prensa pedagógica en Extremadura. Colección y análisis (1858-1988). Madrid: Dykinson, 175 pp.

    Aula: Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, Núm. 28, pp. 400-401

  11. Martín-García, A.V.; (ed.) (2020): Blended Learning: Convergence between Technology and Pedagogy, Springer, 293 pp. ISBN 978-3-030-45780-8

    Revista española de educación comparada, Núm. 40, pp. 271-273

  12. Pesquisa Qualitativa: Um Olhar Sempre Voltado à Excelência dos Estudos

    New Trends in Qualitative Research

  13. Preface

    Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals

  14. Recommendations for the care of hearing-impaired schoolchildren during COVID-19 in Honduras

    Revista Cubana de Pediatria

  15. Reimers, F. M. (2022): Primary and Secondary Education During Covid-19. Disruptions to Educational Opportunity During a Pandemic (Cham: Springer), 467 pp. ISBN 978-3-030-81499-1

    Revista española de educación comparada, Núm. 41, pp. 294-299

  16. Teaching Oral Radiology during COVID-19 in Honduras: Transition to a Hybrid Model

    Bionatura

  17. Vol. 15 (2022): Investigação Qualitativa durante e pós-Pandemia

    New Trends in Qualitative Research

  18. Youth and Screens in the Age of Hyperconnectivity. Educational Practices, Challenges and Opportunities

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research