Escuela de doctorado
FÍSICA FUNDAMENTAL Y MATEMÁTICAS
Capítulos de libro (4) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2019
-
A MOOC on climate change mitigation and adaptation for Spanish primary and secondary teachers: education as a tool for increased action by Spanish-speaking students worldwide
Conference Proceedings of Adaptation Futures 2018 (University of Cape Town Libraries), pp. 176-179
-
On the Equivalence Between Type I Liouville Dynamical Systems in the Plane and the Sphere
Integrability, Supersymmetry and Coherent States, pp. 359-373
-
Seed shape quantification in the model legumes: Methods and applications
The Model Legume Medicago truncatula (Taylor and Francis), pp. 92-98
-
«No Pintan Nada». Un proyecto de educación patrimonial en el casco histórico de Zamora
IV Congreso Internacional de Educación Patrimonial: Comunidades transnacionales en el «Año Europeo del Patrimonio Cultural» Madrid, 14, 15 y 16 noviembre de 2018 (Ministerio de Educación Cultura y Deporte), pp. 96-103