Escuela de doctorado
PSICOLOGÍA
Publicaciones (102) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Review of the Use of PLS-SEM in Neuromarketing Research: Revisión del uso del PLS-SEM en las investigaciones sobre neuromarketing
Index.comunicación: Revista científica en el ámbito de la Comunicación Aplicada, Vol. 13, Núm. 2, pp. 119-146
-
A Systematic Approach to Implementing, Evaluating, and Sustaining the Shared Citizenship Paradigm in the Disability Field
Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 12
-
A community living experience: Views of people with intellectual disability with extensive support needs, families, and professionals
Research in Developmental Disabilities, Vol. 137
-
A measurement of self-determination for people with intellectual disability: description of the AUTODDIS scale and evidences of reliability and external validity
International Journal of Developmental Disabilities, Vol. 69, Núm. 2, pp. 317-326
-
Analysis of attentional biases in anxiety using 24 facial priming sequences
Cognitive Processing, Vol. 24, Núm. 3, pp. 339-351
-
Analysis of the Attitudes towards Sexuality in People with Intellectual Disabilities: A Cross-Sectional Study
Nursing Reports, Vol. 13, Núm. 4, pp. 1624-1634
-
Análisis de los servicios de apoyo a las familias con enfermedades neurodegenerativas
Miscelánea Comillas: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Vol. 81, Núm. 158, pp. 137-159
-
Análisis del riesgo psicosocial y su relación con el consumo de alcohol en trabajadores de la construcción de Ven Constructora
Polo del Conocimiento: Revista científico - profesional, Vol. 8, Núm. 10, pp. 1222-1237
-
Aprendizaje-servicio como herramienta de innovación social para crear aulas emprendedoras y sostenibles: CREApS
Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 538-542
-
Aspectos neuropsicológicos de la diabetes mellitus
Visión multidisciplinaria de la diabetes mellitus tipo 2: creencias, saberes, estados emocionales y comportamientos (Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Estudios Superiores Zaragoza), pp. 123-140
-
Assessing higher education students’ critical thinking with the PENCRISAL test - Portuguese short version: a psychometric study
Frontiers in Psychology, Vol. 14
-
Autism care pathway in Europe
European Psychiatry, Vol. 66, Núm. 1
-
Autoeficacia y estrés académico como determinantes del bienestar afectivo de los estudiantes de grado universitario
Educación siglo XXI. Nuevos retos, nuevas soluciones. Volumen 3 (Dykinson), pp. 168-176
-
Avaliação do nível de stress dos diretores técnicos nas organizações sociais
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 265-270
-
Claves de la eficacia de la intervención/formación para el empoderamiento de mujeres privadas de libertad
El género y su transversalización en la educación (formal y no formal), en la familia y en el deporte
-
Coach competence, justice, and authentic leadership: An athlete satisfaction model
International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 18, Núm. 2, pp. 361-369
-
Coping and guilt in informal caregivers: a predictive model based on structural equations
Psychology, Health and Medicine, Vol. 28, Núm. 4, pp. 819-830
-
Correction to: Differences in Daily Life Executive Functioning Between People with Autism and People with Schizophrenia (Journal of Autism and Developmental Disorders, (2022), 10.1007/s10803-022-05547-6)
Journal of Autism and Developmental Disorders
-
Critical Thinking, Formation, and Change
Journal of Intelligence, Vol. 11, Núm. 12
-
Critical Thinking: The ARDESOS-DIAPROVE Program in Dialogue with the Inference to the Best and Only Explanation
Journal of Intelligence, Vol. 11, Núm. 12