Artículos (36) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A selection of maximal elements under non-transitive indifferences

    Journal of Mathematical Psychology, Vol. 54, Núm. 6, pp. 481-484

  2. A study of determinant factors of stakeholder environmental pressure perceived by industrial companies

    Business Strategy and the Environment, Vol. 19, Núm. 3, pp. 164-181

  3. A study of the role played by manufacturing strategic objectives and capabilities in understanding the relationship between porter's generic strategies and business performance

    British Journal of Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 1027-1043

  4. Are determining factors of municipal E-government common to a worldwide municipal view? An intra-country comparison

    Government Information Quarterly, Vol. 27, Núm. 4, pp. 423-430

  5. Are social and environmental practices a marketing tool?: Empirical evidence for the biggest European companies

    Management Decision, Vol. 48, Núm. 10, pp. 1440-1455

  6. Complete solution of the integrability problem for homothetic demand functions

    International Journal of Economic Theory, Vol. 6, Núm. 2, pp. 263-271

  7. Determinantes de la divulgación voluntaria de información estratégica en internet: un estudio de las empresas cotizadas

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 1, pp. 9-26

  8. Dividends and market signalling: An analysis of corporate insider trading

    European Financial Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 480-497

  9. Efectos de la regulación bursátil sobre la eficiencia de los mercados de valores: comparación entre España y Reino Unido

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 146, pp. 321-342

  10. Effect of operation size, environmental conditions and management on municipal sewerage services

    International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 59, Núm. 3, pp. 206-228

  11. Goodness-of-fit in optimizing a consumer model

    Mathematical and Computer Modelling, Vol. 52, Núm. 7-8, pp. 1088-1094

  12. Hacia una información comparable de responsabilidad social corporativa: estudio empírico sobre la elaboración de un cuadro central de indicadores (CCI-RSC)

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 6, pp. 15-50

  13. How Do Firm Characteristics Influence the Relationship between R&D and Firm Value?

    Financial Management, Vol. 39, Núm. 2, pp. 757-782

  14. Innovation in public-private partnerships (PPPs): The Spanish case of highway concessions

    Public Money and Management, Vol. 30, Núm. 1, pp. 49-54

  15. Inter-size and inter-brand competition analysis within a product category: Scope of cannibalization effects

    Journal of Brand Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 254-265

  16. La normativa española sobre turismo rural

    Estudios Turísticos, Núm. 183, pp. 25-41

  17. Mobile banking rollout in emerging markets: Evidence from Brazil

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 28, Núm. 5, pp. 342-371

  18. Multi-unit versus single-unit franchising: Assessing why franchisors use different ownership strategies

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 3, pp. 463-476

  19. Paretian evaluation of infinite utility streams: An egalitarian criterion

    Economics Letters, Vol. 106, Núm. 3, pp. 209-211

  20. Preferencias de los consumidores de marcas de distribuidor en el mercado del jamón ibérico en España

    Distribución y consumo, Año 20, Núm. 109, pp. 52-60