Publicaciones (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A new methodology to measure consensus

    Proceedings of 2010 IEEE International Conference on Intelligent Systems and Knowledge Engineering, ISKE 2010

  2. A selection of maximal elements under non-transitive indifferences

    Journal of Mathematical Psychology, Vol. 54, Núm. 6, pp. 481-484

  3. A study of determinant factors of stakeholder environmental pressure perceived by industrial companies

    Business Strategy and the Environment, Vol. 19, Núm. 3, pp. 164-181

  4. A study of the role played by manufacturing strategic objectives and capabilities in understanding the relationship between porter's generic strategies and business performance

    British Journal of Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 1027-1043

  5. Are determining factors of municipal E-government common to a worldwide municipal view? An intra-country comparison

    Government Information Quarterly, Vol. 27, Núm. 4, pp. 423-430

  6. Are social and environmental practices a marketing tool?: Empirical evidence for the biggest European companies

    Management Decision, Vol. 48, Núm. 10, pp. 1440-1455

  7. Complete solution of the integrability problem for homothetic demand functions

    International Journal of Economic Theory, Vol. 6, Núm. 2, pp. 263-271

  8. Determinantes de la divulgación voluntaria de información estratégica en internet: un estudio de las empresas cotizadas

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 1, pp. 9-26

  9. Dividends and market signalling: An analysis of corporate insider trading

    European Financial Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 480-497

  10. Efectos de la regulación bursátil sobre la eficiencia de los mercados de valores: comparación entre España y Reino Unido

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 146, pp. 321-342

  11. Effect of operation size, environmental conditions and management on municipal sewerage services

    International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 59, Núm. 3, pp. 206-228

  12. Effects of process and product-oriented innovations on employee downsizing

    Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]

  13. Goodness-of-fit in optimizing a consumer model

    Mathematical and Computer Modelling, Vol. 52, Núm. 7-8, pp. 1088-1094

  14. Hacia una información comparable de responsabilidad social corporativa: estudio empírico sobre la elaboración de un cuadro central de indicadores (CCI-RSC)

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 6, pp. 15-50

  15. How Do Firm Characteristics Influence the Relationship between R&D and Firm Value?

    Financial Management, Vol. 39, Núm. 2, pp. 757-782

  16. Innovation in public-private partnerships (PPPs): The Spanish case of highway concessions

    Public Money and Management, Vol. 30, Núm. 1, pp. 49-54

  17. Inter-size and inter-brand competition analysis within a product category: Scope of cannibalization effects

    Journal of Brand Management, Vol. 17, Núm. 4, pp. 254-265

  18. La calidad percibida en el turismo rural

    Estudios de turismo rural y cooperación entre Castilla y León y Portugal (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 141-156

  19. La normativa española sobre turismo rural

    Estudios Turísticos, Núm. 183, pp. 25-41

  20. Marca del distribuidor y fidelización de clientes

    Distribución comercial y comportamiento del consumidor (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Universidad de Oviedo), pp. 85-100