Identifica't
Grups
Investigadors/ores
Finançament
Resultats
Third grade students’ use of relational thinking
Molina, M.
Castro, E.
Revista
:
Mathematics
ISSN
:
2227-7390
Any de publicació
:
2021
Volum
:
9
Número
:
2
Pàgines
:
1-15
Tipus
:
Article
Exporta
Exporta
×
MLA
modern-language-association
APA
apa
Chicago
chicago-fullnote-bibliography
Harvard
harvard-cite-them-right
Vancouver
vancouver-author-date
RIS
BibTex
Exporta
×
El document no es pot exportar perquè pertany a un altre portal.
Text complet
lock_open
Text complet
externo
lock_open
DIGIBUG
handle
DOI:
10.3390/MATH9020187
GOOGLE SCHOLAR
lock_open
Accés obert
editor
HANDLE:
https://hdl.handle.net/10481/66574
Objectius de Desenvolupament Sostenible
Font de les dades: Scopus
Contacta
Avís legal
Mapa del lloc
Ajuda
translate
ca
arrow_drop_down
translate
ca
arrow_drop_down
es
eu
gl
en
fr
de