Publicaciones en las que colabora con Azucena Hernández Martín (23)

2024

  1. Teachers’ Role in an EFL Classroom. Analyzing the Use of Different Methodologies in Face-to-face, Blended and Online Classrooms: A Case Study

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 955-964

2023

  1. Learning Design Using Mobile Technology in Visual Literacy Teacher Training

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1044-1052

  2. The Influence of Serious Games and Gamification in University Students of English as a Foreign Language

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1289-1295

  3. The Usefulness of a Mobile App in a Visual Literacy Blended Learning Course for Educators

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 870-878

2022

  1. Rubric to evaluate educational resources produced by teachers after visual literacy training

    Proceedings - JICV 2022: 12th International Conference on Virtual Campus

2020

  1. Pedagogical and user interface usability evaluation of an educational mobile app that promotes visual literacy

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Project-based learning in the classroom: a case study at High school level

    Aula abierta, Vol. 49, Núm. 4, pp. 429-438

  3. The effect of a blended learning course of visual literacy for in-service teachers

    Journal of Information Technology Education: Research, Vol. 19, pp. 131-166

  4. Validación de una rúbrica para la evaluación de trabajos fin de máster

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 72-96

2013

  1. Evaluación de experiencias de innovación escolar mediadas por TIC en el contexto de Castilla y León

    Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D

  2. Renovación metodológica a través del aprendizaje colaborativo mediado por TIC

    Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D

2005

  1. Aportaciones de la tutoría en el ámbito universitario: una experiencia de innovación docente en la Facultad de Educación de la Universidad de Salamanca

    Actas del XII Congreso Nacional de Modelos de Investigación Educativa: investigación e innovación educativa