ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS Y MARKETING
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (6)
2019
-
New Approach to Detect and Select Technology-Based Firms
Global Campaigning Initiatives for Socio-Economic Development (IGI Global), pp. 87-107
2018
-
Sistemas de Calidad Aplicados a los Aeropuertos
Análisis de los principales indicadores de calidad de los aeropuertos de España, Chile, Brasil y Perú (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 79-106
-
The impact of product innovation on firm growth using a multi-stage model: evidence in a period of economic crisis
Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]
2012
-
The power of a package: Product claims drive purchase decisions
Journal of Advertising Research, Vol. 52, Núm. 3
2007
-
Do stable strategic time periods exist? Towards new methodological and theoretical insights
Managerial and Decision Economics, Vol. 28, Núm. 3, pp. 171-180
2006
-
Testing the time-variancy of explanatory factors of strategic change
British Journal of Management, Vol. 17, Núm. 2, pp. 93-114