Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (6)

2019

  1. New Approach to Detect and Select Technology-Based Firms

    Global Campaigning Initiatives for Socio-Economic Development (IGI Global), pp. 87-107

2018

  1. Sistemas de Calidad Aplicados a los Aeropuertos

    Análisis de los principales indicadores de calidad de los aeropuertos de España, Chile, Brasil y Perú (ACCI (Asociación Cultural y Científica Iberoamericana)), pp. 79-106

  2. The impact of product innovation on firm growth using a multi-stage model: evidence in a period of economic crisis

    Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]

2012

  1. The power of a package: Product claims drive purchase decisions

    Journal of Advertising Research, Vol. 52, Núm. 3

2007

  1. Do stable strategic time periods exist? Towards new methodological and theoretical insights

    Managerial and Decision Economics, Vol. 28, Núm. 3, pp. 171-180

2006

  1. Testing the time-variancy of explanatory factors of strategic change

    British Journal of Management, Vol. 17, Núm. 2, pp. 93-114