Argitalpenak (69) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2023

  1. Active Learning to Foster Economic, Social, and Environmental Sustainability Awareness

    World Sustainability Series (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 95-110

  2. Análisis y reevaluación de la integridad en el desempeño del servidor público local

    Documentación Administrativa: Nueva Época, Núm. 11, pp. 70-88

  3. Learning by ruling: Use of videogames to simulate public economics management

    International Journal of Management Education, Vol. 21, Núm. 2

  4. Leaving home: Using videogames to help students understand forced migration

    Political Geography, Vol. 104

  5. Mapping universities-communities partnerships in the delivery of the Sustainable Development Goals

    Frontiers in Environmental Science, Vol. 11

  6. Preface

    Lecture Notes in Networks and Systems

  7. Representación y participación de la comunidad universitaria en el gobierno de las universidades: el estudiantado

    Disección de una Ley Orgánica para el futuro de nuestras universidades. La LOSU: actas del curso de verano organizado por la Universidad de Burgos y AEDUN 13 y 14 de julio de 2023

  8. The Effects of Climate Change on Children’s Education Attainment

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 7

  9. Towards a greater engagement of universities in addressing climate change challenges

    Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1

  10. Título III: organización de las enseñanzas

    La reforma universitaria de 2023: comentarios a la Ley Orgánica 2/2023, de 22 de marzo, del Sistema universitario (Fundación Internacional Universitas XXI), pp. 57-66

  11. Título VIII: el estudiantado

    La reforma universitaria de 2023: comentarios a la Ley Orgánica 2/2023, de 22 de marzo, del Sistema universitario (Fundación Internacional Universitas XXI), pp. 87-97

  12. When the alarm bells ring: Why the UN sustainable development goals may not be achieved by 2030

    Journal of Cleaner Production, Vol. 407