Isabel
Rodríguez de Dios
Personal Docente, Investigador o Técnico
Universitat Pompeu Fabra
Barcelona, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat Pompeu Fabra (6)
2022
-
CSR communication on social media: the impact of source and framing on message credibility, corporate reputation and WOM
Corporate Communications, Vol. 27, Núm. 3, pp. 543-557
-
Effects of narrative-persuasive frames on Twitter regarding blood donation: pride versus empathy and people versus numbers
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 4
-
Las referencias de COVID en anuncios marcan la diferencia: la respuesta de los consumidores mejora cuando la publicidad conecta con la pandemia
Comunicación y pluralidad en un contexto divergente (Dykinson), pp. 476-500
-
The Expressive Balance Effect: Perception and Physiological Responses of Prosody and Gestures
Journal of Language and Social Psychology, Vol. 41, Núm. 6, pp. 659-684
2021
-
Competencias de comunicación oral en la educación primaria
El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 6
-
Narrative Persuasion in a Mobile Environment: Effectiveness of a Mobile Application for Promoting Digital Skills and Coping Strategies in Adolescents
International Journal of Communication, Vol. 15, pp. 1637-1658