María Cruz
Sánchez Gómez
Catedrática de Universidad
María Victoria
Martín Cilleros
Profesora Titular de Universidad
Publikationen, an denen er mitarbeitet María Victoria Martín Cilleros (43)
2023
-
Implicación del alumnado de educación superior en la evaluación
Innovación en la práctica educativa universitaria (Educación Editora), pp. 534-544
-
Trends in Techno-Social Environments and Gerontechnological Innovation: A Systematic Mapping and European Initiatives
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 325-334
2022
-
A Qualitative Study and Analysis on the Use, Utility, and Emotions of Technology by the Elderly in Spain
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Analysis of Discrimination and Denial of the Rights of Women with Disabilities with the Help of the Nvivo Software
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Determinants of satisfaction with the detection process of autism in Europe: Results from the ASDEU study
Autism, Vol. 26, Núm. 8, pp. 2136-2150
-
Guía metodológica para el desarrollo de un mapa de activos para la salud orientada a profesionales de promoción de la salud
Consejería de Sanidad
-
Los modelos mixtos de investigación en Ciencias Sociales
Investigación, desarrollo tecnológico e innovación en la educación universitaria (Octaedro), pp. 57-72
-
Percepción sobre el ocio y tiempo libre y como ha afectado a estudiantes universitarios
CIAIQ 2022: XI Congreso Iberoamericano en investigación cualitativa
-
Perceptions of Older People with Cognitive Impairment, Caregivers, and Professionals about ehcoBUTLER (Tablet Health Care Platform): A Qualitative Focus Group Study
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 11
-
Perfiles y preferencia de ocio del alumnado de la Universidad de Salamanca
CIAIQ 2022: XI Congreso Iberoamericano en investigación cualitativa
-
Psicoeducación: la maleta del buen educador
EMSE EDAPP
-
Revisión sistemática de la literatura y scoping review en la formación de investigadores
Investigación, desarrollo tecnológico e innovación en la educación universitaria (Octaedro), pp. 201-212
-
Trends in techno-social environments and gerontechnological innovation: A mapping supported by webQDA
WCQR2022 - 6th World Conference on Qualitative Research
2021
-
Elaboración de una guía de evaluación para el aprendizaje en un entorno online
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
-
Evaluación para el aprendizaje: configuración en Moodle de un taller de evaluación entre iguales, autoevaluación y coevaluación
Ediciones Universidad de Salamanca
-
Nurturing Grandchildren With Down Syndrome: A Qualitative Study on Grandparents’ Needs Using Digital Tools†
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Taller de evaluación entre iguales en un ecosistema online
Nuevos horizontes para la digitalización sostenible en educación (Dykinson), pp. 293-302
-
Teachers’ perceptions of multi-grade classrooms from a SWOT perspective
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 51, Núm. 51, pp. 171-190
2020
-
Assessment of Kahoot’s employment in university teaching based on student considerations
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. 37, pp. 16-30
-
Correction to: Early Detection, Diagnosis and Intervention Services for Young Children with Autism Spectrum Disorder in the European Union (ASDEU): Family and Professional Perspectives (Journal of Autism and Developmental Disorders, (2020), 50, 9, (3380-3394), 10.1007/s10803-019-04253-0)
Journal of Autism and Developmental Disorders