Aportaciones congreso (13) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. Acceso a la formación inicial docente en España y Portugal: estudio comparado

    V Encontro Internacional de Formação na Docência. INCTE 2020 Escola Superior de Educação do Instituto Politécnico de Bragança

  2. Construction of Digital Identity through B-Learning Training: Resource Evaluation

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Digital identity built through social networks: New trends in a hyperconnected world

    ACM International Conference Proceeding Series

  4. Education for Sustainable Development and Climate Change: Pedagogical study of the social movement Fridays for Future Salamanca

    ACM International Conference Proceeding Series

  5. FROM DIGITAL DIVIDE TO CONTENT DIVIDE: THE IMPORTANCE OF APPROPRIATION TECHNOLOGY STAGE IN EDUCATION

    14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)

  6. Identity, technology and education. Identity construction processes in hyperconnected ecosystems

    ACM International Conference Proceeding Series

  7. Las tecnologías digitales en el marco de las políticas (educativas) públicas: Nuevos significados en un escenario de crisis

    X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia: (CUICIID 2020). Libro de Actas

  8. READY TO BE A SILVER SURFER? AN ANALYSIS OF THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE IN OLDER ADULTS

    14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)

  9. The OnLife self: CONECT-ID. Construction of Youth Identity in a Hyperconnected World

    ACM International Conference Proceeding Series

  10. Una mirada hacia la identidad hiperconectada de los jóvenes: Primeros resultados de un proyecto sobre su construcción identitaria

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  11. Validación de una tarea ill-structured en la construcción de conocimiento en entornos virtuales en educación superior

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  12. YOUTH HYPERCONNECTED IDENTITY. MEASURING INSTRUMENT DESIGN FOR THE INITIAL PHASE OF QUALITATIVE RESEARCH

    14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)

  13. Youth Perception of Connectivity: Times and Uses

    ACM International Conference Proceeding Series