Fernando Cuetos Vega-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)

2023

  1. Struggling with L2 alphabet: The role of proficiency in orthographic learning

    Quarterly Journal of Experimental Psychology, Vol. 76, Núm. 12, pp. 2760-2778

2022

  1. La lectura en el cerebro

    Tendencias actuales en la investigación en lenguaje escrito y sordera (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 47-61

  2. Lectura y aprendizaje de nuevas palabras: evidencia conductual y neurofisiológica

    Neurocognición del lenguaje: más allá de las palabras (Editorial Médica Panamericana), pp. 23-36

  3. NEUROBIOLOGY OF THE LINGUISTIC FUNCTION: A REVIEW AND IMPLICATIONS FOR APHASIC REHABILITATION

    Psychology, Journal of the Higher School of Economics, Vol. 19, Núm. 4, pp. 684-702

2018

  1. Brain electrical signatures of the novel word lexicalization

    Psychology, Journal of the Higher School of Economics, Vol. 15, Núm. 2, pp. 246-256

  2. Brain signatures of new (pseudo-) words: Visual repetition in associative and non-associative contexts

    Frontiers in Human Neuroscience, Vol. 12