Escuela de doctorado
ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Capítulos de Libro (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2018
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Are Different Merchandising Techniques and Promotions Equally Effective to Improve the Sales of Utilitarian and Hedonic Products? An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 97-98
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El aseguramiento de las memorias de sostenibilidad y sus proveedores: mecanismos de gobierno corporativo como determinantes en España
Retos de la contabilidad y la auditoría en la economía actual: homenaje al profesor Vicente Montesinos Julve (Universidad de Valencia = Universitat de València), pp. 183-202
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Explaining the relation between efficiency and financial condition: Empirical analysis on local governments
Financial Sustainability and Intergenerational Equity in Local Governments (IGI Global), pp. 149-178
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Gender Differences in Advertising Engagement Using the Case of Facebooks Ads
ENCYCLOPEDIA OF INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY, 4TH EDITION (IGI GLOBAL), pp. 3359-3370
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Insider Trading and Corporate Governance in the Banking Sector. New Lessons on the Entrenchment Effect
CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 219-233
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Insider Trading of Corporate Governance in the Banking Sector: new Lessons on the Entrenchment Effect
Corporate Governance in Banking and Investor Protection: from Theory to Practice (Springer Suiza), pp. 219-233
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Retail store format decisions
HANDBOOK OF RESEARCH ON RETAILING (EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD), pp. 331-343
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Selección y diseño del producto
Dirección de la producción y operaciones: decisiones estratégicas (Pirámide), pp. 69-94