Publicaciones (71) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. 25 años de investigación académica en la universidad española. Evolución de la investigación en finanzas corporativas

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 141-161

  2. A Bidirectional Analysis of Earnings Management and Corporate Social Responsibility: The Moderating Effect of Stakeholder and Investor Protection

    Australian Accounting Review, Vol. 25, Núm. 4, pp. 359-371

  3. A Case of Misreckoning: The Catalonian Election of 2012

    Estadística española, Vol. 57, Núm. 187, pp. 197-210

  4. A linguistic approach for self-perceived health state: A real study for diabetes disease

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  5. A new health classification scheme based on fuzzy hesitant information

    Proceedings of the 2015 conference of the international fuzzy systems association and the european society for fuzzy logic and technology

  6. A proposal for a Composite Index of Environmental Performance (CIEP) for countries

    Ecological Indicators, Vol. 48, pp. 171-188

  7. Acción y reflexión: cómo desarrollar el pensamiento y las habilidades directivas

    Pozuelo de Alarcón, Madrid : ESIC Editorial, 2015

  8. Analysis of the Sustainable Society Index Worldwide: A Study from the Biplot Perspective

    Social Indicators Research, Vol. 120, Núm. 1, pp. 29-65

  9. Board diversity and its effects on bank performance: An international analysis

    Journal of Banking and Finance, Vol. 53, pp. 202-214

  10. Board of Directors and Ethics Codes in Different Corporate Governance Systems

    Journal of Business Ethics, Vol. 131, Núm. 3, pp. 681-698

  11. Brand equity and store brand tiers: An analysis based on an experimental design

    International Journal of Market Research, Vol. 57, Núm. 1, pp. 73-94

  12. Brands as substitutes for the need for touch in online shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125

  13. CRM software success: A proposed performance measurement scale

    Journal of Knowledge Management, Vol. 19, Núm. 4, pp. 856-875

  14. Características y evolución de la dirección estratégica en España en los últimos veinticinco años

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 37-50

  15. Características y evolución de la dirección estratégica en España en los últimos veinticinco años

    25 años de Historia, evolución de la Investigación en Economía y Dirección de la Empresa en España: XXV Aniversario ACEDE (Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa, ACEDE), pp. 37-50

  16. Carbon emission reduction: The impact on the financial and operational performance of international companies

    Journal of Cleaner Production, Vol. 103, pp. 149-159

  17. Claves directivas

    Ratio Legis

  18. Comportamiento autónomo del turista en la organización del viaje y satisfacción

    XXVII Congreso de Marketing AEMARK 2015 : Pamplona, 9-11 de septiembre de 2015

  19. Conditional extensions of fuzzy preorders

    Fuzzy Sets and Systems, Vol. 278, pp. 3-19

  20. Cross institutional cash and dividend policies: focusing on Brazilian firms

    Applied Economics, Vol. 47, Núm. 3, pp. 239-254