Escuela de doctorado
ESTUDIOS INGLESES AVANZADOS: LENGUAS Y CULTURAS EN CONTACTO
Artículos (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
Comparison of the context provision and imagination elicitation approaches to learning emotional vocabulary
Language Teaching Research
-
Introduction: The Waste Land: A Hundred Years Later
Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 85, pp. 11-17
-
La monstruosidad de Frankenstein y su criatura:: los límites de la empatía
Solaris: Textos de cine, Núm. 8
-
La traza cervantina en los libros de caballerías ingleses: Moriomachia (1613) y Don Zara del Fogo (1656)
Anales cervantinos, Tomo 54, pp. 373-399
-
Memory and Writing: A Conversation with Norma Elía Cantú
ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 43, pp. 337-359
-
The impact of Horae Subsecivae on the EDD’s coverage of western words
English Today, Vol. 38, Núm. 4, pp. 213-222
-
Training priorities in primary education bilingual programmes in Spain
European Journal of Teacher Education, Vol. 45, Núm. 3, pp. 303-319
-
“A Name That Recognises You”: Local Analysis of Semiotic Dynamics in Semi-Informal Markets in South Africa
Language Matters, Vol. 53, Núm. 3, pp. 112-132
-
“Tolling reminiscent bells”: The Waste Land One Hundred Years Later
Nexus, Núm. 2, pp. 34-41
-
“With Inviolable Voice”: Eliot’s Redeeming Word in The Waste Land
Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 85, pp. 111-130