Competència, crisi, digitalització i la reordenació de la televisió de proximitat a Espanya

  1. Badillo Matos, Ángel
Revista:
Quaderns del CAC

ISSN: 1138-9761

Any de publicació: 2010

Títol de l'exemplar: Proximitat i distància a la televisió

Número: 35

Pàgines: 23-32

Tipus: Article

DOI: 10.34810/QCAC35ID405634 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Altres publicacions en: Quaderns del CAC

Resum

La televisió de proximitat ha patit una forta transformació a Espanya durant l´última dècada. Després d´anys de buit en les polítiques públiques, la reordenació del mapa audiovisual, conseqüència de la implantació de la televisió digital terrestre, la decisió de la majoria de les comunitats autònomes d´introduir competència comercial en l´àmbit autonòmic i la crisi profunda de la inversió publicitària han redibuixat un sector que fa pocs anys era objectiu estratègic dels grans grups de comunicació i avui presenta nombroses incerteses pel que fa al seu futur immediat.