Idees per treballar Matemàtiques i Literatura

  1. José María Chamoso Sánchez
Aldizkaria:
NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM

Argitalpen urtea: 2006

Zenbakia: 25

Orrialdeak: 78-85

Mota: Artikulua

Laburpena

La Literatura pot ajudar els alumnes a enllaçar conceptes matemàtics amb situacions reals i permetre’ls crear ponts del concret a l’abstracte. El diàleg següent pot ser un punt de partida, de facilitació d’idees per a professors de matemàtiques que volen introduir elements innovadors i motivadors en les seves classes.

Erreferentzia bibliografikoak

  • CHAMOSO, J.; RAWSON, W. (2003). Matemáticas en una tarde de paseo. Madrid: Nívola.
  • CHAMOSO, J.; RAWSON, W. (2003). A vueltas con los números. Madrid: Nívola.
  • CHAMOSO, J.; RAWSON, W. (2004). Contando la geometría. Madrid: Nívola.
  • CHAMOSO, J.; GRANA, B.; RODRIGUEZ,
  • M.; ZARATE, J. (2005). Matemáticas desde la prensa. Madrid: Nívola.