Publicaciones en las que colabora con Ana García-Valcárcel Muñoz-Repiso (40)

2020

  1. In-service teachers' use of ICT for the promotion of collaborative professional learning

    Research Anthology on Facilitating New Educational Practices Through Communities of Learning (IGI Global), pp. 287-301

  2. Scales for measuring Internet Addiction in Covid-19 times: Is the time variable still a key factor in measuring this addiction?

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Validación de una rúbrica para la evaluación de trabajos fin de máster

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 72-96

2018

  1. Diseño de métricas de evaluación de Serious Games. Un caso concreto en un juego para la prevención del acoso escolar

    Transforming education for a changing world (Adaya Press), pp. 313-323

  2. Métricas para la evaluación y análisis de Serious Games. Aportaciones en base al Proyecto eConfidence

    Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 12 - 14 December, 2017

  3. REUNI+D: una red universitaria para la construcción colaborativa de conocimiento

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 21, Núm. 2, pp. 159-177

2017

  1. A quantitative approach to pre-service primary school teachers’ attitudes towards collaborative learning with video games: previous experience with video games can make the difference

    International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 14

  2. Conocimiento del código PEGI por los futuros pedagogos y pedagogas.Consideración de los años de experiencia jugando a videojuegos y lafrecuencia de uso

    Libro de Actas del V Congreso Internacional de Videojuegos y Educación. CIVE'17 (5º. 2017.Tenerife)

  3. Indicadores para la evaluación de la competencia digital en el ámbito de la seguridad tomando como referencia el modelo DIGCOM

    Actas del III Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital: 15, 16 y 17 de Junio de 2017. Campus María Zambrano de Segovia. Universidad de Valladolid

  4. Participación educativa en el desarrollo de serious games sobre bullying y uso seguro de Internet: Caminando se hace el camino

    Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Núm. 3, pp. 13-24

  5. Project-based learning (PBL) through the incorporation of digital technologies: An evaluation based on the experience of serving teachers

    Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 501

  6. Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts

    Ediciones Universidad de Salamanca

  7. Video games and higher education students from the Degree in Pedagogy: attitude towards collaborative learning with video games and other related variables

    Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts