APRENDIZAJE, INSTRUCCIÓN Y ANÁLISIS DE LA PRÁCTICA EDUCATIVA
Universitat de València
Valencia, EspañaUniversitat de València-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)
2020
-
Aprendizaje y enseñanza de actitudes y valores prosociales
Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Alianza), pp. 183-214
-
READ-COGvid: A Database From Reading and Media Habits During COVID-19 Confinement in Spain and Italy
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Warm elaborated feedback. Exploring its benefits on post-feedback behaviour
Educational Psychology, Vol. 40, Núm. 9, pp. 1094-1112
2018
-
Procesos interactivos en el aula
Claves para la práctica de la psicología educativa (Paraninfo), pp. 113-136
2015
-
El poder del feddback: variables y procesos implicados
IV Jornadas de la ERI-Lectura
2014
-
Connecting goals and actions during reading: The role of illustrations
Reading and Writing, Vol. 27, Núm. 1, pp. 153-170
-
Effectiveness of cold and warm feedback in Task-Oriented Reading
24th Annual Meeting of the Society for Text & Discourse