GRUPO DE INVESTIGACION RECONOCIDO DE MATEMATICA EDUCATIVA
GIRME
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (6)
2020
-
Creating realistic mathematics tasks involving authenticity, cognitive domains, and openness characteristics: A study with pre-service teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-17
-
Medical contexts in the teaching of Statistics to future medical graduates
BEIO, Boletín de Estadística e Investigación Operativa, Vol. 36, Núm. 1, pp. 55-75
2019
-
An attempt to identify the issues underlying the lack of consistent conceptualisations in the field of student mathematics-related beliefs
PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 11
-
Caracterización de contextos en tareas sobre intervalos de confianza en libros de bioestadística para médicos
Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 716-728
2018
-
Contextos médicos de los datos en problemas de inferencia sobre la media en libros de bioestadística
Investigación en Educación Matemática XXII
2009
-
SCALING-UP IN MATHEMATICS EDUCATION
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XIII