PROCESOS, ESPACIOS Y PRÁCTICAS EDUCATIVAS
Universidad Nacional de Educación a Distancia
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Nacional de Educación a Distancia (6)
2022
-
Collaborative Digital Governance: Pseudo-Educational Identities on the International Political Agenda?
Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 109-123
-
La materialidad de lo digital en educación
Pedagogía de las cosas: quiebras de la educación de hoy
2021
-
Collaborative digital governance: pseudo-educational identities on the international political agenda?
Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 109-123
2020
-
La arquitectura de piedra seca en el occidente de Castilla y León, caracterización y desafíos
Gazeta de antropología, Núm. 36
2015
-
Political identities in conflict: The Lordship of Vizcaya in the fourteenth and fifteenth centuries
Journal of Medieval Iberian Studies, Vol. 7, Núm. 1, pp. 112-134
2012
-
DÍAZ DE DURANA, José Ramón. «Anonymous noblemen. The generalization of hidalgo status in the Basque Country (1250-1525)». Turnhout, Brepols, 2011
Studia historica. Historia medieval, Núm. 30, pp. 270-273