Publicaciones (91) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Beneficios de los programas intergeneracionales en el desarrollo de competencias emocionales

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 3, pp. 273-290

  2. Analysis of the presence of sustainability in Higher Education Degrees of the Spanish university system

    Studies in Higher Education, Vol. 46, Núm. 2, pp. 300-317

  3. Analysis of the prevalence type in the adolescents' social networks use by age and gender

    ACM International Conference Proceeding Series

  4. Aprendizaje por proyectos en titulaciones de educación

    Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 509-529

  5. Autoevaluación del trabajo en equipo y el aprendizaje colaborativo en los grados de educación

    Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Dykinson), pp. 2727-2746

  6. Beyond the NGP: The narrative of the Post New Public Management in the educational systems of Spain and Brazil

    Revista Portuguesa de Educacao, Vol. 34, Núm. 2, pp. 5-24

  7. CONTINUOUS ASSESSMENT WITH FLIPPED LEARNING AND AUTOMATED ASSESSMENT

    Proceedings of the International CDIO Conference

  8. Caracterización de las mejores prácticas educativas: UNESCO y el paradigma del aprendizaje móvil

    Digital Education Review, Núm. 39, pp. 336-355

  9. Collaborative digital governance: pseudo-educational identities on the international political agenda?

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 109-123

  10. Contextos rurales e invisibilidad de la violencia de género. Análisis y estrategias

    Estudios interdisciplinares de género (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 563-577

  11. Contravalores del ethos digital percibidos por futuros formadores

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 69, pp. 57-67

  12. Critical thinking in education: A conceptual analysis

    EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.

  13. DATA ANALYTICS OF STUDENTS CONTINUOUS ASSESSMENT ACTIVITY DATA

    Proceedings of the International CDIO Conference

  14. DIGITAL IDENTITY and ELDERLY

    ACM International Conference Proceeding Series

  15. De la identidad a la inclusión: Escala de auto-representación digital para la inclusión de adultos y mayores

    Inclusión y activismo digital: participación ciudadana y empoderamiento desde la diversidad (Dykinson), pp. 126-145

  16. Digital identity and quality of life technologies in the older adults

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183

  17. Digital natives or digital castaways?: processes of constructing and reconstructing young people’s digital identity and their educational implications

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 15-32

  18. Diversidad cultural en las aulas: Percepciones discentes sobre los valores

    Avances en Educación, TIC e innovación: Aportaciones para la mejora empresarial y social: (Advances in Education, ICT and Innovation: Issues for Business and Social Enhancing) (Dykinson), pp. 155-160

  19. Educación para la igualdad ¿necesidad o realidad?

    Formando en la igualdad real: Contenidos para un proyecto democrático (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 457-474

  20. Education and ict: Between means and ends. a post-critical reflection

    Educacao e Sociedade, Vol. 42