Artículos (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. African American gothic and horror fiction: an interview with Maisha Wester

    REDEN (2019): Revista Española de Estudios Norteamericanos, Vol. 3, Núm. 2, pp. 159-174

  2. Comparison of the context provision and imagination elicitation approaches to learning emotional vocabulary

    Language Teaching Research

  3. Don Quixote as gamer?

    Science Fiction Film and Television, Vol. 15, Núm. 2, pp. 193-217

  4. English as a lingua franca and European identity - Parallelisms in their development

    Journal of English as a Lingua Franca, Vol. 11, Núm. 1, pp. 25-41

  5. Enhancing cognitive and emotional English learning: a didactic proposal

    Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 11

  6. Introduction: The Waste Land: A Hundred Years Later

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 85, pp. 11-17

  7. La monstruosidad de Frankenstein y su criatura:: los límites de la empatía

    Solaris: Textos de cine, Núm. 8

  8. La popularidad de la Diana de Montemayor, de España a Inglaterra: la influencia literaria y política de Bartholomew Yong

    Babel A.F.I.A.L.: Aspectos de filología inglesa y alemana, Núm. 31, pp. 121-144

  9. La traza cervantina en los libros de caballerías ingleses: Moriomachia (1613) y Don Zara del Fogo (1656)

    Anales cervantinos, Tomo 54, pp. 373-399

  10. Las lágrimas de Rambo: el regreso del (al) infierno

    1616: Anuario de la Sociedad Española de Literatura General y Comparada, Núm. 12, pp. 155-178

  11. Memory and Writing: A Conversation with Norma Elía Cantú

    ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 43, pp. 337-359

  12. Paris’s Choice (1670) by Charles Davenant: A Seventeenth-Century Play Preserved in a University Manuscript Miscellany

    Neophilologus, Vol. 106, Núm. 4, pp. 683-727

  13. The impact of Horae Subsecivae on the EDD’s coverage of western words

    English Today, Vol. 38, Núm. 4, pp. 213-222

  14. Training priorities in primary education bilingual programmes in Spain

    European Journal of Teacher Education, Vol. 45, Núm. 3, pp. 303-319

  15. Una propuesta didáctica de aprendizaje cognitivo emocional del inglés

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 12, Núm. 3

  16. “A Name That Recognises You”: Local Analysis of Semiotic Dynamics in Semi-Informal Markets in South Africa

    Language Matters, Vol. 53, Núm. 3, pp. 112-132

  17. “Tolling reminiscent bells”: The Waste Land One Hundred Years Later

    Nexus, Núm. 2, pp. 34-41

  18. “With Inviolable Voice”: Eliot’s Redeeming Word in The Waste Land

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 85, pp. 111-130