Departamento
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACIÓN
Aportaciones congreso (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
Analysis of the performance in mathematics in children of 5 years and their correlation with the ability to produce numbers with their fingers
7th International Congress of Educational Sciences and Development
-
Análisis de la interacción profesor-alumnos cuando resuelven conjuntamente problemas realistas en aulas de secundaria
Investigación en Educación Matemática XXIII
-
Estereotipos de género en la educación: agentes involucrados en una realidad compleja
Políticas públicas en defensa de la inclusión, la diversidad y el género
-
Finger numeral representations contribute to acquiring number semantics in 4-year-old children
EARLI 2019
-
Interacción profesor-alumnos en la resolución conjunta de problemas auténticos
Investigación en Educación Matemática XXIII
-
Motivation, academic achievement and family practices: a cross-sectional investigation in 1st grade
18th Biennial EARLI Conference: Book of abstracts EARLI 2019
-
Performance to produce numerals with fingers contributes to mathematics achievement in children
EARLI 2019
-
Self-regulation and self-assessment of the collaborative learning competence in higher education for preservice teachers
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019