INSTITUTO UNIVERSITARIO DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Institut
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Granada (12)
2023
-
Enhancing Adaptive Teaching of Reading Skills Using Digital Technologies: The LATILL Project
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1092-1098
2021
-
COEDU-IN Project: an inclusive co-educational project for teaching computational thinking and digital skills at early ages
SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
2019
-
Group-Wise Principal Component Analysis for Exploratory Intrusion Detection
IEEE Access, Vol. 7, pp. 113081-113093
2018
-
UGR‘16: A new dataset for the evaluation of cyclostationarity-based network IDSs
Computers and Security, Vol. 73, pp. 411-424
2017
-
Network-wide intrusion detection supported by multivariate analysis and interactive visualization
2017 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security, VizSec 2017
2016
-
El e-portafolio y la formación de futuros maestros
Tecnologías para la evaluación del prácticum y las prácticas externas en contextos multidisciplinares (Gtea), pp. 153-162
-
Estrategias y herramientas TIC en las prácticas externas.
Tecnologías para la evaluación del prácticum y las prácticas externas en contextos multidisciplinares (Gtea), pp. 197-202
2015
-
Calidad de vida y sus factores determinantes en universitarios Españoles de Ciencias de la Salud
Nutricion Hospitalaria, Vol. 31, Núm. 2, pp. 952-958
2014
-
A System Proposal for Interactive Deformation of Large Medical Volumes
24th Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2014
-
Caracterización de la noción de relación de equivalencia en manuales para la formación de maestros en España
Investigación en Educación Matemática XVIII
2012
-
3D Interaction with smartphone-like devices
22nd Spanish Computer Graphics Conference, CEIG 2012
2011
-
Informational Literacy And Information And Communication Technologies Use By Secondary Education Students In Spain: A Descriptive Study
Contemporary Issues in Education Research (CIER), Vol. 4, Núm. 4, pp. 1