Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Pontificia de Salamanca (356)

2023

  1. Academic engagement and management of personalised active learning in higher education digital ecosystems

    Education and Information Technologies

  2. Analysis of Psychological Well-Being from a Compositional Data Analysis Perspective: A New Approach

    Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 11

  3. Correction to: Factors Associated with Adherence to Treatment in Patients with HIV and Diabetes Mellitus (Journal of Personalized Medicine, (2023), 13, 2, (269), 10.3390/jpm13020269)

    Journal of Personalized Medicine

  4. Deep Learning-Based Code Auto-Completion for Distributed Applications

    Lecture Notes in Networks and Systems

  5. Dificultades del Aprendizaje y Trastornos del Desarrollo: Propuesta de formación universitaria y resultados del aprendizaje a través de Moodle y Blackboard Collaborate

    Innovaciones tecnológicas para la enseñanza superior: contribuciones y resultados (Prensas de la Universidad de Zaragoza)

  6. Enhancing the interoperability of heterogeneous hardware in the Industry: a Multi-Agent System Proposal

    Proceedings - 2023 6th Conference on Cloud and Internet of Things, CIoT 2023

  7. Factors Associated with Adherence to Treatment in Patients with HIV and Diabetes Mellitus

    Journal of Personalized Medicine, Vol. 13, Núm. 2

  8. Identification of a gene expression signature associated with breast cancer survival and risk that improves clinical genomic platforms

    Bioinformatics Advances, Vol. 3, Núm. 1

  9. Influence of state of health and personality factors of resilience and coping in healthy subjects and those with diabetes

    Frontiers in Public Health, Vol. 11

  10. Mediterranean Diet for Primary and Secondary Prevention of Cardiovascular Disease and Mortality: An Updated Systematic Review

    Nutrients, Vol. 15, Núm. 15

  11. Observational Study of Experiential Activities Linked to Astronomy with CAQDAS NVivo

    Lecture Notes in Networks and Systems

  12. Piloting the Willingness to Use a Didactic Robot in Health Sciences Education on the Basis of the UTAUT Model

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 283-291

2022

  1. Abordaje del asma en el niño y adolescentea la luz de la GEMA 5.2

    Pediatría integral, Vol. 26, Núm. Especial 21, pp. 32-35

  2. An Analysis of One-Shot Augmented Learning: A Face Recognition Case Study

    New Trends in Disruptive Technologies. Tech Ethics and Artificial Intelligence: the DITTET Collection

  3. Análisis de la percepción del profesorado sobre la conciencia del aprendizaje del alumnado en las actividades participativas

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 483-496

  4. Asma y edad de asistencia a un centro educativo : asociación e importancia de la forma de agrupar a los participantes

    68 Congreso de la AEP

  5. Atención a la diversidad y educación inclusiva: Formación apoyada en la tecnología

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 41

  6. Empleo de la utilidad de exámenes y sus califcaciones y estadísticas de Moodle como guía para supervisar los progresos en el aprendizaje

    Actas del Congreso Internacional Virtual USATIC 2022. Ubicuo y Social: Aprendizaje con TIC (Servicio de Publicaciones), pp. 37

  7. Estudio de la prevalencia de sibilancias en los alumnos de 13-14 años de la provincia de Salamanca según el videocuestionario de la Global Asthma Network (GAN) Fase I. Concordancia con el cuestionario escrito.

    XLVI Congreso SEICAP