INGENIERÍA INFORMÁTICA
École doctorale
Juan José
Mena Marcos
Profesor Titular de Universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Juan José Mena Marcos (11)
2021
-
Nurturing Grandchildren With Down Syndrome: A Qualitative Study on Grandparents’ Needs Using Digital Tools†
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
Gender equality in STEM programs: A proposal to analyse the situation of a university about the gender gap
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
2019
-
Engagement in the course of programming in higher education through the use of gamification
Universal Access in the Information Society, Vol. 18, Núm. 3, pp. 583-597
-
Estudio piloto sobre la percepción de la brecha de género en estudios de ingeniería informática
Aprendizaje, Innovación y Cooperación como impulsores del cambio metodológico
-
Estudio piloto sobre la percepción de la brecha de género en estudios de ingeniería informática
Aprendizaje, innovación y cooperación como impulsores del cambio metodológico. Actas del V congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y cooperación, CINAIC 2019
-
Preservice Teachers’ Reflection for the Acquisition of Practical Knowledge during the Practicum
Teachers’ Professional Development in Global Contexts: Insights from Teacher Education (Brill), pp. 84-102
-
Teachers’ Professional Development in Global Contexts: Insights from Teacher Education
Brill
2018
-
Inclusion of gender perspective in Computer Engineering careers: Elaboration of a questionnaire to assess the gender gap in tertiary education
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
-
Towards equality in higher education: Innovative Teaching experiences in computer education
ACM International Conference Proceeding Series
2017
-
Introducción de la Perspectiva de Género en la docencia de Ingeniería del Software
La innovación docente como misión del profesorado. Actas del IV congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y competitividad, CINAIC 2017
-
Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts
Ediciones Universidad de Salamanca