Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (19)

2023

  1. Gender-Differentiated Perceptions of Teaching among Preservice Teachers of Secondary Education

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 8

  2. Percepción diferenciada de la docencia según género entre futuros docentes de educación secundaria en España

    Interculturalidad, inclusión y equidad en educación (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 425-434

2022

  1. Relationship between emotional motivation and academic performance in second language learning

    International Journal of Evaluation and Research in Education, Vol. 11, Núm. 3, pp. 1524-1533

2017

  1. Revisión analítica del modelo de aceptación de la tecnología: el cambio tecnológico

    Papers: revista de sociología, Vol. 102, Núm. 1, pp. 5-27

2016

  1. La nueva frontera de la desigualdad digital: la brecha participativa

    REIS: Revista Española de Investigaciones Sociológicas, Núm. 156, pp. 97-116

  2. Una aproximación a la visión de los docentes sobre la transformación social globalizada y su incidencia en la práctica docente

    Revista de Sociología de la Educación-RASE, Vol. 9, Núm. 1, pp. 130-149

2014

  1. Digital skills as a conditioning factor for digital political participation

    Communications, Vol. 39, Núm. 1, pp. 43-65

  2. Inequalities in the information and knowledge society: From the digital divide to digital inequality

    The Robotics Divide: A New Frontier in the 21st Century? (Springer-Verlag London Ltd), pp. 173-194

2013

  1. State, Rule of Law and Armed Violence in Colombia (2000-2011)

    Revista de Paz y Conflictos, Núm. 6, pp. 6-31

2003

  1. A review about the impact of multiple sclerosis on health-related quality of life

    Disability and Rehabilitation, Vol. 25, Núm. 22, pp. 1291-1303

  2. Informal caregiving in mulitple sclerosis patients: Data from the Madrid demyelinating disease group study

    Disability and Rehabilitation, Vol. 25, Núm. 18, pp. 1057-1064