Correction to: Effect of a Focused Social and Communication Intervention on Preterm Children with ASD: A Pilot Study (Journal of Autism and Developmental Disorders, (2022), 52, 4, (1725-1740), 10.1007/s10803-021-05068-8)

  1. Bejarano-Martín, Á.
  2. Canal-Bedia, R.
  3. Magán-Maganto, M.
  4. Hernández Fabián, A.
  5. Calvarro Castañeda, A.L.
  6. Manso de Dios, S.
  7. Malmierca García, P.
  8. Díez Villoria, E.
  9. Jenaro Río, C.
  10. Posada de la Paz, M.
Revista:
Journal of Autism and Developmental Disorders

ISSN: 1573-3432 0162-3257

Año de publicación: 2022

Volumen: 52

Número: 4

Páginas: 1741

Tipo: Errata

DOI: 10.1007/S10803-021-05109-2 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor