Publications (80)

2020

  1. Antecedents of EWOM

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  2. Be Social! The Impact of Self-Presentation on Peer-to-Peer Accommodation Revenue

    Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 7, pp. 1268-1281

  3. The More the Merrier? Understanding How Travel Frequency Shapes Willingness to Pay

    Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 61, Núm. 4, pp. 401-415

  4. Valor percibido, precio y ventaja competitiva

    El marketing ante los nuevos retos sociales y de mercado: Homenaje al profesor Rodolfo Vázquez Casielles (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 171-191

2017

  1. La influencia del e-WOM en la disposición a pagar por un alojamiento turístico y el papel moderador del precio de referencia

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 33-48

  2. Service Quality Perceptions, Online Visibility, and Business Performance in Rural Lodging Establishments

    Journal of Travel Research, Vol. 56, Núm. 2, pp. 250-262

  3. Tourists’ willingness to pay for an accommodation: The effect of eWOM and internal reference price

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 62, pp. 67-77

2015

  1. ENTREPRENEURSHIP and MARKET ORIENTATION AS DETERMINANTS of INNOVATION: The ROLE of BUSINESS SIZE

    International Journal of Innovation Management, Vol. 19, Núm. 4

  2. La universidad y las actividades de innovación de las empresas

    Revista de economía aplicada, Vol. 23, Núm. 69, pp. 83-114

  3. Modeling store brand choice: Minimal effects of households' demographic features

    Food Quality and Preference, Vol. 46, pp. 113-118