Francisco José García Peñalvo-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (25)

2013

  1. Desarrollo de competencias a través de objetos de aprendizaje

    RED: revista de educación a distancia, Núm. 36

2012

  1. Adaptive assessments using open specifications

    International Journal of Distance Education Technologies, Vol. 10, Núm. 4, pp. 56-71

  2. Improving learning object quality: Moodle HEODAR implementation

    International Journal of Distance Education Technologies, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-16

  3. Learning Objects classification for competency-based skills

    2012 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2012

2011

  1. Gestión de objetos de aprendizaje a través de la red, basado en el desarrollo de competencias

    Education in the knowledge society (EKS), Vol. 12, Núm. 1, pp. 99-115

2009

  1. Metadata and knowledge management driven web-based learning information system

    International Journal of Technology Enhanced Learning, Vol. 1, Núm. 3, pp. 215-228

  2. Supporting the Quality of Learning Objects Through Their Ranking Visualization

    International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol. 4, pp. 24

2008

  1. HEODAR: Herramienta para la evaluación de objetos didácticos de aprendizaje reutilizables

    X Simposio Internacional de Informática Educativa SIIE 2008

  2. Learning objects for elearning systems

    Communications in Computer and Information Science

  3. Metadata and knowledge management driven web-based learning information system

    Communications in Computer and Information Science

  4. Research on learning-object management

    ICEIS 2008 - Proceedings of the 10th International Conference on Enterprise Information Systems

2007

  1. Definición pedagógica del nivel de granularidad de objetos de aprendizaje

    eUniverSALearning, Congreso Internacional de Tecnología, Formación y Comunicación: actas del 1er Congreso Internacional. Salamanca, 12-15 de Septiembre 2007 (Asociación Española de Estudios sobre Lengua, Pensamiento y Cultura Clásica), pp. 111-116

  2. Gestión de objetos de aprendizaje de calidad: Caso de estudio

    CEUR Workshop Proceedings

  3. Improving LO Quality through Instructional Design Based on an Ontological Model and Metadata

    JUCS - Journal of Universal Computer Science, Vol. 13, Núm. 7, pp. 970-979

  4. Learning objects for e-activities in social web

    WSEAS Transactions on Systems, Vol. 6, Núm. 3, pp. 507-513

  5. eUniverSALearning, Congreso Internacional de Tecnología, Formación y Comunicación: actas del 1er Congreso Internacional. Salamanca, 12-15 de Septiembre 2007

    Asociación Española de Estudios sobre Lengua, Pensamiento y Cultura Clásica

2006

  1. LOs instructional design based on an ontological model to improve their quality

    8th International Symposium on Computers in Education: proceedings : october 24-26th, León, Spain (Universidad de León), pp. 441-448

  2. LOs instructional design based on an ontological model to improve their quality

    8th International Symposium on Computers in Education Proceedings, SIIE 2006