María Mercedes
Martos Partal
Catedrática de Universidad
Thesis
-
Medición de la lealtad del consumidor usando datos de panel de hogares 2005
Universidad Carlos III de Madrid
Supervised Theses (6)
-
Consumer Loyalty and Supplier Switch in SMEs: The Hairdresser Case 2021
UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
López Jáuregui, Ángel
-
Analítica de datos y calidad de la información para la toma de decisiones del marketing 2021
Universidad de Salamanca
Morales Serazzi, Manuel Alejandro
-
Private label supplier disclosure: implications for manufacturers, retailers and consumers 2020
Universidad de Salamanca
-
A wider tyre for the wheel of consumer analysis in 21st century. A research on the organic market 2017
Universidad de Salamanca
-
Study of strategies of merchandising, promotion and private label in retail 2014
Universidad de Salamanca
-
Cartera de marcas de distribuidor en el establecimiento minorista: valor de marca y caracterización de compra 2012
Universidad de Salamanca
Souza Fustinoni-Venturini, Mariana De
Theses Committees (11)
-
Committee Member
Organic line extensions for mainstream brands. Is it a good strategy? 2024Universidad Pontificia Comillas
Hernández Olalla, María Luisa
-
Chair of the Committee
Internacionalización de los mercados agroalimentarios y países en vías de desarrollo: análisis de las estrategias de marcas globales y locales 2022Universidade da Coruña
Arias Montero, Roberto
-
Chair of the Committee
Mobile social media and social media: advancing our understanding of value creation, use behavior, and competitive intelligence 2022Universidad Pública de Navarra
Ju, Xingting
-
Chair of the Committee
Exploring the antecedents of organic food purchasing: A study focused on Brazilian and Spanish millennials 2022Universidad de Málaga
Branco, Murilo
-
Secretary of the Committee
Three essays on applied microeconometrics 2021UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
KIM, Kyung Bum
-
Committee Member
Analysis of Emotions in the Behavior of Service Users 2021Universidade da Coruña
Otero Prada, Luis Miguel
-
Committee Member
Análisis de la marca de distribuidor en el entorno online y offline 2017Universidad de Sevilla
Gil Cordero, Eloy
-
Committee Member
Implantación del comercio electrónico y resultado organizacional: una aplicación al sector aeronáutico en España 2016Universidad de Extremadura
Galán Alcalde, María Paz
-
Committee Member
La influencia del word of mouth electrónico sobre las ventas de un refresco 2016Universidad Complutense de Madrid
Marhuenda García, Carmen María
-
Secretary of the Committee
The influence of entrepreneurial talent in website design, ewom and business performance. An application in rural tourism 2014Universidad de Salamanca
Nieto Arias, Jannine Waleska
-
Secretary of the Committee
Lealtad comportamental al establecimiento y formato comercial: medición y caracterización geodemográfica 2011Universidad de Salamanca
Bustos Reyes, César Augusto