Aportaciones congreso (29) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A PROPOSAL FOR AN INSTRUMENT VALIDATED TO EVALUATE ICT-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING PROJECTS DEVELOPED AT SCHOOLS

    EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  2. Assessment of the intercultural mentoring programme

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Behavioral intention of use of mobile technologies among pre-service teachers: Implementation of a technology adoption model based on TAM with the constructs of compatibility and resistance to change

    2015 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2015

  4. DIFFICULTIES IN THE PROCESS OF INTEGRATING ICTS IN PROJECTS WITH COLLABORATIVE LEARNING METHODOLOGY

    EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  5. Definition of a technological ecosystem for scientific knowledge management in a PhD Programme

    ACM International Conference Proceeding Series

  6. Descriptive Research in Music Therapy: Advantages & Disadvantages to Study the Professional Status in Spain

    Proceedings 1st International Workshop on Quantitative and Qualitative Music therapy Research. Barcelona, España.

  7. Developing a VLE to enable the innovative learning of english pronunciation

    ACM International Conference Proceeding Series

  8. Digital literacy and digital competences in the educational evaluation: USA and IEA contexts

    ACM International Conference Proceeding Series

  9. Diseño de un instrumento de evaluación en competencias informacionales en educación secundaria obligatoria a partir de indicadores clave

    Investigar con y para la sociedad

  10. Educational experience of collaborative work with mobile devices in Primary Education

    ACM International Conference Proceeding Series

  11. Errores en la sustracción cometidos por estudiantes universitarios

    Investigación en Educación Matemática XIX

  12. Estrategias de selección de participantes para diseños experimentales en investigación evaluativa en educación: reflexión a partir de tres estudios

    Investigar con y para la sociedad

  13. Estructura del Prácticum y modalidades metodológicas en los grados de la Facultad de Educación de la Universidad de Salamanca

    Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas

  14. Evaluación de la aceptación de las tecnologías móviles en los estudiantes del grado de maestro

    Investigar con y para la sociedad

  15. Evaluation in education and guidance

    ACM International Conference Proceeding Series

  16. HOW TO BEST PREPARE FOR THE YEAR ABROAD AND HOW TO MAKE THE MOST OF THIS EXPERIENCE: A PILOT PROJECT MEET (MAXIMIZE THE ERASMUS EXPERIENCE TOGETHER)

    ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

  17. Importancia que otorgan los estudiantes del máster en formación del profesorado de secundaria a las competencia específicas en tutoría y orientación educativa

    Investigar con y para la sociedad

  18. LEVELS OF INTERNET ADDICTION IN PRIMARY SCHOOLCHILDREN PARTICIPATING IN AN EDUCATIONAL PROJECT ADDRESSING NETWORK SAFETY

    EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  19. Mejora del Practicum del Grado en Pedagogía a partir de la evaluación de las competencias adquiridas por los alumnos

    Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas

  20. Mentorización entre inguales en la escuela con estudiantes inmigrantes: programa de mentorización intercultural

    Investigar con y para la sociedad