Departamento
DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN Y MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Aportaciones congreso (29) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
A PROPOSAL FOR AN INSTRUMENT VALIDATED TO EVALUATE ICT-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING PROJECTS DEVELOPED AT SCHOOLS
EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Assessment of the intercultural mentoring programme
ACM International Conference Proceeding Series
-
Behavioral intention of use of mobile technologies among pre-service teachers: Implementation of a technology adoption model based on TAM with the constructs of compatibility and resistance to change
2015 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2015
-
DIFFICULTIES IN THE PROCESS OF INTEGRATING ICTS IN PROJECTS WITH COLLABORATIVE LEARNING METHODOLOGY
EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Definition of a technological ecosystem for scientific knowledge management in a PhD Programme
ACM International Conference Proceeding Series
-
Descriptive Research in Music Therapy: Advantages & Disadvantages to Study the Professional Status in Spain
Proceedings 1st International Workshop on Quantitative and Qualitative Music therapy Research. Barcelona, España.
-
Developing a VLE to enable the innovative learning of english pronunciation
ACM International Conference Proceeding Series
-
Digital literacy and digital competences in the educational evaluation: USA and IEA contexts
ACM International Conference Proceeding Series
-
Diseño de un instrumento de evaluación en competencias informacionales en educación secundaria obligatoria a partir de indicadores clave
Investigar con y para la sociedad
-
Educational experience of collaborative work with mobile devices in Primary Education
ACM International Conference Proceeding Series
-
Errores en la sustracción cometidos por estudiantes universitarios
Investigación en Educación Matemática XIX
-
Estrategias de selección de participantes para diseños experimentales en investigación evaluativa en educación: reflexión a partir de tres estudios
Investigar con y para la sociedad
-
Estructura del Prácticum y modalidades metodológicas en los grados de la Facultad de Educación de la Universidad de Salamanca
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas
-
Evaluación de la aceptación de las tecnologías móviles en los estudiantes del grado de maestro
Investigar con y para la sociedad
-
Evaluation in education and guidance
ACM International Conference Proceeding Series
-
HOW TO BEST PREPARE FOR THE YEAR ABROAD AND HOW TO MAKE THE MOST OF THIS EXPERIENCE: A PILOT PROJECT MEET (MAXIMIZE THE ERASMUS EXPERIENCE TOGETHER)
ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
-
Importancia que otorgan los estudiantes del máster en formación del profesorado de secundaria a las competencia específicas en tutoría y orientación educativa
Investigar con y para la sociedad
-
LEVELS OF INTERNET ADDICTION IN PRIMARY SCHOOLCHILDREN PARTICIPATING IN AN EDUCATIONAL PROJECT ADDRESSING NETWORK SAFETY
EDULEARN15: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Mejora del Practicum del Grado en Pedagogía a partir de la evaluación de las competencias adquiridas por los alumnos
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas
-
Mentorización entre inguales en la escuela con estudiantes inmigrantes: programa de mentorización intercultural
Investigar con y para la sociedad