Publicaciones (119) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. A holistic theoretical approach to intellectual disability: Going beyond the four current perspectives

    Intellectual and Developmental Disabilities, Vol. 56, Núm. 2, pp. 79-89

  2. A mixed methods research of pre-service teachers’ perceptions about the benefits of wiki-based tasks and discussion boards

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. A normative study for photographs of celebrities in Spain

    PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 5

  4. A research into the students' perceptions of technology and inclusive education

    TEEM'18: Proceedings of the Sixth International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality

  5. A research on students' perceptions on a b-learningenglish environment to improve written skills

    Multidisciplinary Perspectives on Human Capital and Information Technology Professionals (IGI Global), pp. 179-201

  6. Actitud del docente hacia la educación inclusiva y hacia los estudiantes con necesidades educativas especiales

    Innovación Educativa, Vol. 18, Núm. 78, pp. 115-141

  7. Addressing suicide risk according to different healthcare professionals in Spain: A qualitative study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 15, Núm. 10

  8. Algunos aspectos básicos en la intervención con víctimas de violencia en las relaciones íntimas

    Mosaico : revista de la Federación Española de Asociaciones de Terapia Familiar = Journal of the Spanish Federation of Family Therapy Associations, Núm. 69, pp. 80-88

  9. Alteraciones orodentales en el Síndrome de Bloch-Sulzberger. Revisión bibliográfica

    Maxillaris: Actualidad profesional e industrial del sector dental, Año 21, Núm. 227, pp. 108-119

  10. Alumnado inmigrante en España tras la crisis económica: riesgos de exclusión y casos de éxito

    Liderando investigación y prácticas inclusivas

  11. Análisis de la percepción de estudiantes de educación sobre la inclusión en la Universidad

    La Universidad, motor de cambio para la inclusión: actas del IV Congreso Internacional Universidad y Discapacidad

  12. Análisis del impacto de la formación en inclusión en futuros maestros

    Liderando investigación y prácticas inclusivas

  13. Así somos los humanos: plásticos, vulnerables y resilientes

    FahrenHouse Ediciones

  14. Atención psicológica y Tecnologías: oportunidades y conflictos

    Revista Iberoamericana de Psicología, Vol. 11, Núm. 3, pp. 110-120

  15. Autism spectrum disorder and prematurity: Towards a prospective screening program

    Revista de Neurologia, Vol. 66, pp. S25-S29

  16. Autodeterminación en personas con discapacidad intelectual y del desarrollo: revisión del concepto, su importancia y retos emergentes

    Revista Española de Discapacidad (REDIS), Vol. 6, Núm. 2, pp. 7-25

  17. Autodeterminación: explorando las autopercepciones de adultos con síndrome de Down chilenos

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 49, Núm. 2, pp. 89-104

  18. Balanced and positively worded personality short-forms: Mini-IPIP validity and cross-cultural invariance

    PeerJ, Vol. 2018, Núm. 9

  19. Bifactor Models of Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD): An Evaluation of Three Necessary but Underused Psychometric Indexes

    Assessment, Vol. 25, Núm. 7, pp. 885-897

  20. Body-object interaction ratings for 750 Spanish words

    Applied Psycholinguistics, Vol. 39, Núm. 6, pp. 1239-1252