EDUCACIÓN
Escuela de doctorado
Juan José
Mena Marcos
Profesor Titular de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Juan José Mena Marcos (12)
2022
-
A Qualitative Study and Analysis on the Use, Utility, and Emotions of Technology by the Elderly in Spain
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Psicoeducación: la maleta del buen educador
EMSE EDAPP
-
Trends in techno-social environments and gerontechnological innovation: A mapping supported by webQDA
WCQR2022 - 6th World Conference on Qualitative Research
2021
-
Nurturing Grandchildren With Down Syndrome: A Qualitative Study on Grandparents’ Needs Using Digital Tools†
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model
International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359
2019
-
Teachers' Beliefs Towards Blended Learning in Higher Education: A Mixed-Methods Study
Communications in Computer and Information Science
2015
-
Estructura del Prácticum y modalidades metodológicas en los grados de la Facultad de Educación de la Universidad de Salamanca
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas
-
Mejora del Practicum del Grado en Pedagogía a partir de la evaluación de las competencias adquiridas por los alumnos
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas
2014
-
Acciones preventivas del suicidio
Tenth International Congress of Qualitative Inquiry
2013
-
Renovación metodológica a través del aprendizaje colaborativo mediado por TIC
Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D
-
Teacher Development and ICT: The Effectiveness of a Training Program for In-service School Teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 92, pp. 529-534
2012
-
In Service Teachers’ Attitudes towards the Use of ICT in the Classroom
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 46, pp. 1358-1364