Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (27)

2023

  1. Coach competence, justice, and authentic leadership: An athlete satisfaction model

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 18, Núm. 2, pp. 361-369

  2. GENDER-BASED ANALYSIS OF PLAYERS’ PERCEPTIONS OF THEIR COACH

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 112-123

  3. Trends on Computational Thinking, Engineering Education, Technology in Medicine, Qualitative and Mixed Methods, Diversity in STEM, Lab-Based Education, Technology and Education, Gamification and Games for Learning and Smart Learning at TEEM 2022

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-21

2022

  1. Analysis of the Relationship between Satisfaction with the Coach and the Effect of Comparative Social Feedback in Elite Female Handball Players

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 13

  2. Perceived Benefits of Future Teachers on the Usefulness of Virtual and Augmented Reality in the Teaching-Learning Process

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 12

  3. ¿Modula el efecto del feedback la percepción de competencia del entrenador?

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 88, pp. 893-916

2020

  1. Well-being and throwing speed of women handball players affected by feedback

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 17, pp. 1-13

2016

  1. Aprendiendo a trabajar en equipo: una propuesta concreta en Educación Física mediante el trabajo de las competencias clave hacia el aprendizaje cooperativo

    Actes 10è Congrés Internacional d'Activitats Físiques i Cooperatives

  2. Bilingüismo y cooperación en Educación Física a través de la dramatización: ¿cómo integrarlo?

    Actes 10è Congrés Internacional d'Activitats Físiques i Cooperatives

  3. El FlashMob como recurso expresivo para el área de Educación Física

    Actes 10è Congrés Internacional d'Activitats Físiques i Cooperatives

  4. The load of practice variability must be regulated in relation with learner expertise

    International Journal of Sport Psychology, Vol. 47, Núm. 6, pp. 559-570

2013

  1. Acrobacias para la inclusión: el logro de todos y todas a través del estilo actitudinal

    Educación física y deporte promotores de una vida saludable. Recursos del medio natural y cultural para intervenir en el sedentarismo y la obesidad: X Congreso Internacional sobre la Enseñanza de la Educación Física y el Deporte Escolar. Pontevedra, 5, 6, 7 y 8 de septiembre de 2013

  2. Adicción al móvil en alumnos de secundaria: efectos en la convivencia

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 3, Núm. 3, pp. 215-225

  3. Influence of immigrant students' communication skills on their teaching and learning process

    3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

  4. Juegos intencionados para el desarrollo de capacidades y competencias

    Educación física y deporte promotores de una vida saludable. Recursos del medio natural y cultural para intervenir en el sedentarismo y la obesidad: X Congreso Internacional sobre la Enseñanza de la Educación Física y el Deporte Escolar. Pontevedra, 5, 6, 7 y 8 de septiembre de 2013