Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (22)

2023

  1. Coach competence, justice, and authentic leadership: An athlete satisfaction model

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 18, Núm. 2, pp. 361-369

  2. GENDER-BASED ANALYSIS OF PLAYERS’ PERCEPTIONS OF THEIR COACH

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 112-123

2022

  1. Analysis of the Relationship between Satisfaction with the Coach and the Effect of Comparative Social Feedback in Elite Female Handball Players

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 13

  2. Assessing the Expression of Emotions in Breast Cancer Survivors during the Time of Recovery: Perspective from Focus Groups

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 15

  3. Perceived Benefits of Future Teachers on the Usefulness of Virtual and Augmented Reality in the Teaching-Learning Process

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 12

  4. ¿Modula el efecto del feedback la percepción de competencia del entrenador?

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 88, pp. 893-916

2020

  1. Well-being and throwing speed of women handball players affected by feedback

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 17, pp. 1-13

2017

  1. Utilidad de la batería Luria Diagnóstico Neuropsicológico de Adultos

    Papeles del psicólogo, Vol. 38, Núm. 3, pp. 195-203

2013

  1. Adicción al móvil en alumnos de secundaria: efectos en la convivencia

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 3, Núm. 3, pp. 215-225

  2. Influence of immigrant students' communication skills on their teaching and learning process

    3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

  3. Teaching, Learning and inclusive education: the challenge of teachers' training for inclusion

    3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

2012

  1. Características y repercusiones del cuidado en la salud del cuidador principal de personas con enfermedad de Alzheimer y otros tipos de dependencia

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 43, Núm. 241, pp. 108-109

  2. ¿Qué indicadores definen la inclusión?

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 43, Núm. 241, pp. 115-116

2011

  1. Aprendiendo de la diversidad: proyecto interuniversitario de evaluación de competencias

    Primeras Jornadas de Innovación Docente en la Universidad de Salamanca